gordom utworzono 9 grudnia 2022 utworzono 9 grudnia 2022 Witam. Do obsługi WhatsApp często wykorzystuję klienta desktopowego pod Windows 10 (wersja desktopowa, nie WEBowa). Klient jest sparowany z moją komórką na Androidzie. Kilka dni temu komórka uległa awarii i nie da się z niej wyciągnąć żadnych danych (usterka płyty głównej). Wszystkie istotne dane miałem zarchiwizowane do chmury lub na karcie pamięci. Niestety z wyjątkiem WhatsAppa. Na szczęście mogę w dalszym ciągu korzystać z klienta desktopowego WhatsAppa, mogę przeglądać stare czaty i pisać nowe. Czy istnieje możliwość zrobienia backupu danych z klienta desktopowego i przeniesienia ich na nowy telefon jak już zainstaluję tam z powrotem WhatsAppa? W sieci nic nie znalazłem (zawsze jest opisywana procedura w drugą stronę tzn. backup danych z telefonu na PC). Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Anawa komentarz 10 grudnia 2022 komentarz 10 grudnia 2022 Cześć. W kliencie desktopowym masz możliwości ustawienia konfiguracji backupu?
gordom komentarz 10 grudnia 2022 Autor komentarz 10 grudnia 2022 Według mnie nie ma takiej opcji. Przynajmniej nigdzie jej w ustawieniach nie widzę. Nigdzie też w necie nie znalazłem żadnej informacji, że jest taka funkcjonalność. Podejrzewam, że jeśli można przenieść te pliki między urządzeniami, to trzeba wiedzieć, gdzie i w jakiej formie desktopowa aplikacja zapisuje treść czatów.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.