x-kom hosting

Czarny ekran i linia cmd po uruchomieniu komputera

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Bromidum ,
BlueVelvet202
utworzono
utworzono

Witam serdecznie, napotkałem następujący problem. Po uruchomieniu komputera, wyświetla mi się okno logowania, po zalogowaniu czarny ekran oraz okno CMD z wierszem poleceń c:\WINDOWS\system32.

Po wpisaniu explorer wszystko się ładuje. Przeskanowałem komputer antywirusem oraz CCleanerem w poszukiwaniu błędów bądź wirusów, ale żaden nie wykazał nic konkretnego.  Próbowałem szukać rozwiązania w internecie ale jedyne rozwiązanie które pomagało wiązało się z FRST, co zainstalowałem jednak nie wiem jak zinterpretować pliki żeby cokolwiek naprawić.  Bardzo proszę o pomoc i rozwiązanie problemu bo już mi się pomysły skończyły, a zażywszy na fakt iż idą święta a pracuje zdalnie nie mogę oddać sprzętu do naprawy. W załącznikach podłączam pliki FRST oraz Addition. Chciałbym dodać, że jestem zielony w tych sprawach dlatego jeśli dodałem jakieś złe pliki to bardzo proszę o poprawienie mnie i nakierowanie na poprawne wykonanie tej czynności.

Addition.txt FRST.txt

BlueVelvet202
komentarz
komentarz

Fixlist pomógł, cmd się odpala ale po chwili znika i normalnie pulpit się loguje bez wpisywania explorer. Odinstalowałem wszystkie aplikacje i przeskanowałem za pomocą RougeKillera, miał 10 wykryć ale udało się je usunąć. A w cmd to wykakuje mi: "Windows Resource Protection  found corupt files but was unable to fix some of them". W załączniku przesyłam logi FRST już po wszystkich czynnościach. Dziękuję bardzo za pomoc.

FRST.txt Addition.txt

BlueVelvet202
komentarz
komentarz

Tak wszystko jest w porządku, działa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie