mes1234 utworzono 2 grudnia 2022 utworzono 2 grudnia 2022 Rozłącza mnie co 2-3 minuty w grach online. Na czacie mi odpisał konsultant, że z siecią jest wszystko OK. Zrobi jakis restart ustawień karty SIM i po 15 minutach mam zrestartowac modem. Oczywiście problem z internetem dalej jest. Wina jest na 100% operatora bo jak włożę kartę ORANGE to nie mam żadnych lagów. 1. Kto jest Twoim operatorem? PLAY 2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: mobilny 3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? Huawei B535-232 4. Jaki jest producent i model Twojego sprzętu (router/switch/ap/karta sieciowa w komputerze) 5. Łączysz się po kablu czy wifi? kabel 6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? Wszystkie 7. Na komputerze wykonaj: http://wklejamy.pl/embed/2VZV1pAYwd
Gość komentarz 3 grudnia 2022 komentarz 3 grudnia 2022 13 godzin temu, mes1234 napisał: Wina jest na 100% operatora HAHAHAHAHAH Ale się uśmiałem. Pokaż mi jeden jedyny punkt umowy jaką masz z operatorem GSM, który mówi o gwarancji czegokolwiek oprócz "dostępu do sieci".... Więc czyja wina? Na pewno nie operatora. ps. jak już robisz ankiete to zrób ją całą...
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.