Angie210 utworzono 26 listopada 2022 utworzono 26 listopada 2022 (edytowane) Witam, ostatnio ktoś kupił odemnie portret który wysłałam na maila tej osoby. Zapłacił poprzez PayPal wybierając opcję płatność za usługę.( Mimo że moje konto jest prywatne) Pieniądzę są w tej chwili wstrzymane na 21 dni. W jaki sposób mogłabym udowodnić w serwisie PayPal że ta osoba otrzymała produkt za który zapłaciła jeżeli okazałaby się nieuczciwa, otworzyła spór i żądała zwrotu pieniędzy mimo tego że dostała ten produkt mailem? Edytowane 26 listopada 2022 przez Angie210
gavron7 komentarz 26 listopada 2022 komentarz 26 listopada 2022 31 minut temu, Angie210 napisał: W jaki sposób mogłabym udowodnić w serwisie PayPal że ta osoba otrzymała produkt za który zapłaciła jeżeli okazałaby się nieuczciwa, otworzyła spór i żądała zwrotu pieniędzy mimo tego że dostała ten produkt mailem? np. wystarczy forward maila zrobić (tylko koniecznie forward, bo tam są nagłówki niewidoczne dla "Kowalskiego") 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.