lubaxd utworzono 21 listopada 2022 utworzono 21 listopada 2022 Od paru tygodni mam problem z komfortowym graniem w CS:GO oraz Lol'a. W trakcie rozgrywki po ok. 3-4 minutach w CS;GO wyświetla się komunikat "Problem z połączeniem, nastąpi rozłączenie za 0:30 sekund", w Lolu jest to freeze i po 15 sekundach gra wraca do normy z komunikatem "HaloSupreme wrócił do gry". Faceit'y to samo, nie da rady grać bo co chwila pokazuję się komunikat. Kupiłem internet mobilny na kartę i włożyłem do huawei B311s-220, podłączyłem przez kabel ethernet, jak korzystam tylko i wyłącznie ja z internetu gdy siec jest obciążona tylko przeze mnie występują te same problemy (wieczorami ethernet jest czasem jest obciazany dodatkowo wifi na telefonie) 1. Kto jest Twoim operatorem? Play 2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: ethernet 3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? huawei B311s-220 4. Jaki jest producent i model Twojego sprzętu huawei B311s-220 5. Łączysz się po kablu czy wifi? kabel 6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? zaobserwowalem tylko na swoim komputerze Dodaje speed test, jeżeli jakiekolwiek informacje https://www.speedtest.pl/wynik/348391763 Jeżeli mam wykonac jakies operacje dla dodatkowych informacji to proszę mi napisać albo odwołać do tematu.
lubaxd komentarz 22 listopada 2022 Autor komentarz 22 listopada 2022 4 godziny temu, gavron7 napisał: To zrób to co jest w tej ankiecie... Jeżeli chodzi o ten temat to nie ma tutaj rozwiązania mojego problemu, zrobiłem co mogłem nic nie pomogło.
gavron7 komentarz 22 listopada 2022 komentarz 22 listopada 2022 Tak? A zrobiłeś te testy które tam w ankiecie są napisane? Co z nich wynika? Wytłumacz mi czemu czytasz i uzupełniasz tylko częściowo ankietę? Może tak lubisz odpowiadać i czytać tylko na część, no to w takim razie SOA #1
lubaxd komentarz 22 listopada 2022 Autor komentarz 22 listopada 2022 (edytowane) 1. Kto jest Twoim operatorem? Play 2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: ethernet 3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? huawei B311s-220 4. Jaki jest producent i model Twojego sprzętu huawei B311s-220 5. Łączysz się po kablu czy wifi? kabel 6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? zaobserwowalem tylko na swoim komputerze Protokół IPv6 wyłączyłem ipconfig route print tracert test certyfikowany (bez zalogownia) 5 godzin temu, gavron7 napisał: Wytłumacz mi czemu czytasz i uzupełniasz tylko częściowo ankietę? Może tak lubisz odpowiadać i czytać tylko na część, no to w takim razie SOA #1 Częściową ankietę wziąłem z innego postu, więc myślałem że pomoże w namierzeniu problemu jednak nie wiedziałem że jest ona obowiązkowa
gavron7 komentarz 22 listopada 2022 komentarz 22 listopada 2022 5 godzin temu, lubaxd napisał: test certyfikowany (bez zalogownia) Nie, nie jest to certyfikowany i w sumie nigdy nie będzie bo nie wyjdzie Ci certyfikowany na GSMie... Dlaczego? Właśnie dlatego z czym masz problem - popatrz na swój screen z traceroute'a.... Stoi za Twoim routerem czyli między routerem a ISP jest wieczność obawiam się że nie przeskoczysz tego, tzn nawet jeśli poszukasz, poustawiasz superaśno i kupisz superaśny router LTE itp, to i tak za minutę może być zupełnie inaczej bo to GSM... Właśnie dlatego nie wykonasz na GSM pomiaru certyfikowanego a tym bardziej certyfikowanych wyników.... 5 godzin temu, lubaxd napisał: jest ona obowiązkowa nie jest, ale napisałem ją po to że jak widzisz wystarczyło pokazać screen z traceroute'a (nawet bez opisu problemu) i podałbym Ci dokładnie tą samą odpowiedź jaką uzyskałeś...
lubaxd komentarz 23 listopada 2022 Autor komentarz 23 listopada 2022 Okej ale jak to ma się do mojego problemu ze zrywaniem połączenia w grach ?
gavron7 komentarz 23 listopada 2022 komentarz 23 listopada 2022 5 godzin temu, gavron7 napisał: popatrz na swój screen z traceroute'a.... Stoi za Twoim routerem czyli między routerem a ISP jest wieczność Gry, w przeciwieństwie do "normalnego" używania sieci potrzebują niskich opóźnień. Skoro przy głupim pingu pakiety są gubione już za Twoim routerem to... odpowiedz sobie sam.. patrz odpowiedź wyżej, możesz kombinować i nawet jeśli wykombinujesz to na moment, bo problem wróci bo to GSM tzw. TTTM czyli Ten Typ Tak Ma
lubaxd komentarz 23 listopada 2022 Autor komentarz 23 listopada 2022 Na oficjalnych serwerach CSGO nie mam tego problemu jednak wystarczy jedna gra na prywatnych serwerach, faceit'cie i problem występuje ;/ dlaczego tak jest, albo co mogę zrobić aby zobrazować te zjawisko ?
gavron7 komentarz 23 listopada 2022 komentarz 23 listopada 2022 Musisz puścić traceroute do konkretnego serwera. Tylko pamiętaj że serwer gry niekoniecznie jest tożsamy z serwerem www.
Mantis625 komentarz 29 czerwca 2023 komentarz 29 czerwca 2023 Witam czy autor pozbył się problemu ? po 2ch latach użytkowania bez problemowego internetu od play po podpisaniu nowej umowy pojawił się podobny lub taki sam problem . Podczas prób zdiagnozowania problemu dowiedziałem się że u mnie jest to problem z ponownym poprawnym przesyłem danych po zresetowaniu się routera lub po prostu braku chwilowo internetu np brak prądu wtedy przy ponownym połączeniu z serverem gry połączenie jest zrywane tak jak u autora dokopałem się do dokładnego ip servera należącego do play na którym powstaje wysoki pakiet loss który powoduje owe zerwanie połączenia jak na razie jedyne znane mi rozwiązanie to zresetowanie połączenia po stronie playa jest to jedynie doraźne naprawia problem do momentu właśnie następnego zresetowania się routera potem problem wraca w takiej samej formie jak zawsze . Problem jednak nie występuje tylko na jednym ip po próbie zmuszenia routera do łączenia się z innym serverem (netia) problem wrócił wrócił tak samo jak zawsze . Przy ponownej próbie stestowania problemu w grze znów połączyłem się jednak z wspomnianym ip playa i znów na nim był problem PS ip do testów trace routingu dostałem od firmy dostarczającej servery faceitowi
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.