Wedelek utworzono 20 listopada 2022 utworzono 20 listopada 2022 (edytowane) 1. Kto jest Twoim operatorem? (np. ORANGE, TOYA, MultiMedia, itp.)PLAY 2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: Kabel a) mobilny 3. Jaki masz w domu sprzęt operatora? (zazwyczaj wypożyczony na czas trwania umowy, przeważnie dotyczy to pkt 2b i 2d) Podaj model i producenta sprzętu. MODEL MF283V 4. Jaki jest producent i model Twojego sprzętu (router/switch/ap/karta sieciowa w komputerze) router MODEL MF283V karta sieciowa jakaś z płyty głównej. 5. Łączysz się po kablu czy wifi? po kablu 6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? zazwyczaj na jednym ale czasami na innych Problem wygląda tak że jak wchodze na serwer danej gry (MTA) po jakimś czasie mnie wywala przez powód "Utracono połączenie z serwerem" gadając na discordzie nie ma wtedy odczuwalnego podskoku pingu w tym czasie gdy wywala mnie z gry, robiłem reset routeru też próbowałem poprzez HSS zero skutków, wyłączałem ipv6 co też nic nie dało różne zapory sieci wyłączone.
gavron7 komentarz 22 listopada 2022 komentarz 22 listopada 2022 Dnia 21.11.2022 o 00:02, Wedelek napisał: 2. Jaki masz sposób podłączenia do domu: Kabel a) mobilny Zdecyduj się, nie można zjeść jabłko i mieć jabłko (chyba że masz 2:) ) Ale generalnie: Dnia 21.11.2022 o 00:02, Wedelek napisał: a) mobilny + twój pierwszy screen mówią wszystko i tu masz właśnie odpowiedź, jak widzisz tracisz całe kilo czasu na sieć jednym słowem - masz problem z GSM ale tak to jest na mobilce i na to nie koniecznie masz już wpływ PS. Cokolwiek czytasz - mobilny net nie jest i nigdy nie będzie internetem DOMOWYM
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.