x-kom hosting

Prosba o sprawdzenie logow FRST

paweleek2301
utworzono
utworzono

Witam

Kupilem laptopa od kolegi (thomson NEA17C-8B1TCO), praktycznie nowy w kartonie. Mowil ze raz go uruchamial. No i mam wrazenie ze strasznie cos go przymula, procesor czesto dziala w 100% wydajnosci i muli :/

Zrobilem kompletna reinstalacje systemu, troche pomoglo ale dalej cos jest nie tak jak trzeba, system jest czysty oprocz zainsatlowanej przegladrki "opera". Z gory dzieki za pomoc. Tu logi z frst:

 

FRST.txt Addition.txt

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

Witaj @paweleek2301

 

Z jakiego źródła pobierałeś Windows 10? Z oficjalnej strony Microsoftu

Usunę pozostałości po Nortonie i puste pliki/zaplanowane zadania, niektóre zbędne elementy. 

 

1. Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →


CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {13252EB1-10C5-42BE-95B3-DC727B6FAE75} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Automatic Updates 2.0 => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe [27367016 2019-08-24] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {394753A6-443A-4CA4-B6C2-DEC4A9469153} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\sdxhelper.exe [117296 2019-10-11] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {6C495335-EAF3-440B-8C20-E34D05E6839C} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates Logon => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\sdxhelper.exe [117296 2019-10-11] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {B7E0EC88-23EE-4E3E-8329-C868F9FB228B} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeBackgroundTaskHandlerLogon => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\officebackgroundtaskhandler.exe [1428624 2019-10-11] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {B89BB207-8DD6-4A5A-9FC0-E67BC1FDA9A5} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\officebackgroundtaskhandler.exe [1428624 2019-10-11] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {BC38E3DA-273D-4248-B784-D01C74C0A9D5} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe [27367016 2019-08-24] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {F9EB5E1C-7CFC-4C6F-8DDD-3F3896D99AEA} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-3511141322-3039844672-2910759909-500 => C:\Users\Pawel\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe (Pas de fichier)
Task: {71B5E554-40B0-434E-94C8-C39EB44A05D3} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1668445173 => C:\Users\Pawel\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2569160 2022-11-03] (Opera Norway AS -> Opera Software)
Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 212.27.40.241 212.27.40.240
Tcpip\..\Interfaces\{918f519e-e2e4-4aa3-962b-4eddce4ce18c}: [DhcpNameServer] 212.27.40.241 212.27.40.240
C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Extensions\kbmoiomgmchbpihhdpabemajcbjpcijk
HKU\S-1-5-21-4191796837-4247452082-4288190864-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://oem17win10.msn.com/?PC=NMTE
HKU\S-1-5-21-4191796837-4247452082-4288190864-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://OEM17WIN10.MSN.COM/?PC=NMTE
Task: {BD922484-8EC6-4758-8ECE-13B4218B2698} - System32\Tasks\Norton Product InstallerIdle => C:\ProgramData\NortonInstaller\NSSInstallStub.exe [1843440 2018-10-10] (Symantec Corporation -> Symantec Corporation)
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Norton Product InstallerIdle.job => C:\ProgramData\NortonInstaller\NSSInstallStub.exe
2022-11-14 16:50 - 2022-11-14 16:51 - 000002894 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\Norton Product InstallerIdle
2022-11-14 16:50 - 2019-10-14 22:02 - 000000534 ____H C:\WINDOWS\Tasks\Norton Product InstallerIdle.job
2022-11-14 16:38 - 2019-10-11 19:33 - 000000000 ____D C:\ProgramData\NortonInstaller
2022-11-14 16:38 - 2019-10-11 19:33 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Norton
2022-11-15 01:19 - 2022-11-15 01:19 - 000000200 _____ C:\WINDOWS\system32\{EC94D02F-D200-4428-9531-05AF7F9799CB}.bat
2022-11-15 01:19 - 2022-11-14 18:53 - 000000180 _____ C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Pas de fichier
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Pas de fichier
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Pas de fichier
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp: 

 

2. Posiadasz folder Windows.old. Aby go usunąć należy skorzystać z narzędzia "Oczyszczanie dysku", wybrać "oczyść pliki systemowe" i zaznaczyć poprzednie instalacje. Powinno zwolnić to trochę miejsca. ;) 

 

3. Wykonaj profilaktyczne skanowanie RogueKiller Anti Malware

Zalecane pobranie wersji przenośnej (portable). Przed uruchomieniem pełnego skanowania należy włączyć w ustawieniach bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)”; opcjonalnie „skanuj z pełną wydajnością” (ustawienia → ustawienia skanowania).    

 

4. Pobierz program do automatycznego wyszukiwania i instalacji sterowników firmy IntelPodczas instalacji zaznacz tylko pierwszą zgodę, drugą odrzuć (zgoda na dołączenie do programu zbierania opinii). Pobierz oraz zainstaluj odnalezione sterowniki. 

 

5. Uruchom wiersz poleceń (cmd.exe) z uprawnieniami administratora. Wklej pierwsze polecenie i zatwierdź je enterem. Gdy proces dobiegnie końca, wykonaj drugie polecenie. Nie zamykaj wiersza poleceń dopóki proces nie dobiegnie końca!

 

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

sfc /scannow 

Edytowane przez Bromidum
paweleek2301
komentarz
komentarz

Witam

Dzieki za pomoc i szybka odpowiedz. 

Windows jest oryginalny ten ktory zostal dostarczony z laptopem, ja zrobilem  reinicjalizacje bodajrze z ukrytego dysku recovery. 

Jest juz o wiele lepiej, RogueKiller nie znalazl rzadnego wirusa. Lecz procesor ciagle oscyluje w granicach 30-50%, ale wydaje mi sie ze to wina procesora. jest poprostu za slaby :/

Czy jest jeszcze jakis sposob zeby odciazyc procesor?

Przepraszam za slownik i pozdrawiam 

Bromidum
komentarz
komentarz

Niestety, ale nie ma takiej możliwości. 

 

W zależności od tego jak używasz laptopa, może system Windows nie jest wcale potrzebny i wystarczy Chrome OS Flex?

paweleek2301
komentarz
komentarz

Jestem mechanikiem samochodowym i komp bedzie uzywany tylko do programow diagnostycznych. Zainstalowaly sie wszystkie aktualizacje zwiazane z systemem i jest ok.

Dzieki za pomoc i pozdrawiam ;)

Bromidum
komentarz
komentarz

Oznacz post, który był pomocny. :) 

By usunąć wszystkie pliki/foldery utworzone przez FRST oraz narzędzie jako takie, zmień nazwę pliku FRST/FRST64.exe na uninstall.exe i uruchom ten plik. Procedura wymaga ponownego uruchomienia urządzenia. 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.