Anawa utworzono 20 października 2022 utworzono 20 października 2022 Jakby ktoś próbował zalogować się przez login.gov.pl (używany m.in. przy logowaniu się do ePUAP) przez opcję "Profil zaufany, e-dowód lub bankowość elektroniczna" to niestety, ale nie działa na ten moment: Po prostu nie działa 1
Niebieska komentarz 20 października 2022 komentarz 20 października 2022 Dlaczego mnie to nie dziwi? 1
Anawa komentarz 20 października 2022 Autor komentarz 20 października 2022 Już wszystko działa Na marginesie, zdecydowanie byłoby lepiej, gdyby wyświetlał się komunikat w stylu "Pracujemy nad rozwiązaniem problemu", bo tak to informacja o samym błędzie niewiele mówi i nie wiadomo, czy ktoś zauważył, że logowanie nie działa prawidłowo 1
Niebieska komentarz 23 października 2022 komentarz 23 października 2022 Ciekawe tutaj https://niebezpiecznik.pl/post/rzadowy-serwis-efaktura-gov-pl-zhackowany/
Anawa komentarz 23 października 2022 Autor komentarz 23 października 2022 Widać, że i na szczeblu stron rządowych zdarzają się sytuacje, które nie powinny się zdarzyć 1
Anawa komentarz 30 października 2023 Autor komentarz 30 października 2023 Coś musi być na rzecz z końcem października, bo w tym roku także jest problem z logowaniem się do ePUAP - błąd ze strony login.gov.pl: Cytuj Podczas łączenia z serwerem „login.gov.pl” wystąpił błąd. PR_CONNECT_RESET_ERROR Kod błędu: PR_CONNECT_RESET_ERROR Otwierana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych. Proszę poinformować właścicieli witryny o tym problemie.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.