x-kom hosting

Call Of Duty WWII - błąd DirectX

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Mogeto ,
matys909
utworzono
utworzono

Witam,

kilka dni temu zakupiłem na Steam grę Call Of Duty WWII.

Doszedłem do misji w Ardenach i po filmie wprowadzającym gdy mam już zaczynać misję wyświetla mi następujący komunikat.

DirectX mam aktualny. Poprzednie misje przechodziłem normalnie bez żadnych problemów.

 

1098494414_codbd.thumb.jpg.06ab694c7a6dc94f9fac6059a19a21ad.jpg

 

 

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć. Jaką masz wersje DirectX?

matys909
komentarz
komentarz

@Anawa DirectX 12

Anawa
komentarz
komentarz

W wymaganiach systemowych podana jest wersja DirectX11. Spróbuj z DirectX 11.

https://store.steampowered.com/app/476600/Call_of_Duty_WWII/

matys909
komentarz
komentarz

@Anawa instalator DirectX 11 pokazuje, że jest właśnie zainstalowany DirectX 12. Jak teraz zmienić wersję?

@anawa

Problem występuje tylko w misji w Ofensywa w Ardenach. Poprzednie misje normalnie, bez zakłóceń.

Anawa
komentarz
komentarz

Pewnie musiałbyś odinstalować najpierw DirectX 12. Daj znać, czy to rozwiązanie zadziałało.

matys909
komentarz
komentarz

@Anawa rozumiem tylko jak to zrobić?

W "Dodaj lub usuń programy" Directa żadnego nie widzę, a nie chcę grzebać w rejestrze itp.

 

Anawa
komentarz
komentarz

Mój błąd. Nie można odinstalować DirectX i zainstalować wcześniejszej wersji. Poprzednie wersje są wspierane.

 

Znalazłem rozwiązanie, abyś w ustawieniach gry wyłączył opcję Shader Preload lub uruchomił grę w trybie okienkowym (tzw. windowed mode).

matys909
komentarz
komentarz

@Anawa

wyłączenie shaderów nie pomagało, ale zobaczę jeszcze ten tryb okienkowy i dam znać czy coś się zmieniło.

  • Dobra wypowiedź 1
Anawa
komentarz
komentarz

Ok, daj znać. Powinno to pomóc.

matys909
komentarz
komentarz

@Anawa niestety nic z tego :( nadal wyskakuje błąd który wkleiłem w pierwszym poście.

anioł2009
komentarz
komentarz

Jaką masz karte grafiki ??? Gra oryginalna czy torrent ?

matys909
komentarz
komentarz (edytowane)

@anioł2009 gra oryginalna pobrana kupiona na Steam

chłopaki pomóżcie bo już kompletnie nie mam pomysłu jak to rozgryźć. wczoraj spędziłem prawie 4 godziny w czeluściach Internetu i szukałem rozwiązania:placz:

dxdiag1.jpg.a300d1575d46bd5ee323b7672c06418a.jpg

dxdiag2.jpg.98c0337cc9188c984173cefca25c45fb.jpg

anioł2009
komentarz
komentarz

To musi być błąd gry w tym miejscu... spróbuj zweryfikować dane gry poprzez steama lub zainstalować grę na nowo

matys909
komentarz
komentarz

@anioł2009 sprawdzałem spójność plików gry oraz instalowałem grę ponownie już kilka razy ale nadal ten błąd wyskakuje tylko w misji w Ardenach. To mnie zastanawia, bo w pozostałych misjach jest ok.

Anawa
komentarz
komentarz

Stawiam, że to może być błąd gry... ewentualnie mógłbyś sprawdzić, czy na Win 10 gra by normalnie działała.

Mogeto
komentarz
komentarz

Nie wiem jaki masz dokładnie układ graficzny, pokaż zdjęcie z programu GPU-Z. Podeślemy najnowsze stery, może pomoże. Direct iksy są razem ze sterownikami od grafiki, nie trzeba instalować ich osobno, może masz za stare stery lub takie które gryzą się z grą.

matys909
komentarz
komentarz

@Mogeto ciekawe czemu ten błąd wyskakuje tylko w misji w Ardenach a w poprzednich nie...

 

gpuz.gif.8d05467c20aa1018ce8c9e0440f17a03.gif

matys909
komentarz
komentarz

@Mogeto zaraz zainstaluję te sterowniki i dam znać czy pomogło

@Mogeto nic z tego. Dalej wyskakuje ten błąd :placz:

Mogeto
komentarz
komentarz

Według poradnika społeczności steam:

1. Przejdź do rejestru: Start --> Uruchom --> Wpisz „Regedit” lub wyszukaj Regedit
2. Przejdź do „HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers” i utwórz klucz typu „DWORD (32-bitowy)” o nazwie „TdrLevel” z wartością 0 jako wartością dziesiętną.
3. Uruchom ponownie komputer

 

https://steamcommunity.com/app/476620/discussions/0/1694914736001277423/?l=polish&ctp=7

matys909
komentarz
komentarz

@Mogeto

ten sposób już wcześniej sprawdzałem i nic nie pomógł. Steam kasy oddać nie chce, bo czas gry przekroczył 2 godziny :(

matys909
komentarz
komentarz

@Mogeto misja w Ardenach pokazuje ten sam błąd ale następne działają. Nie wpadłem na to rozwiązanie, myślałem, że zapisy są w chmurze i tylko stamtąd się wczytują. Wielkie dzięki za pomoc.

  • 1 rok później...
Zosia1324
komentarz
komentarz

@matys909 ja mam identyczny problem co ty próbowałam jak jak wy tu piszecie ale nic  z tego co ja mam zrobić

?

 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.