x-kom hosting

Komputer od dwóch dni wolno chodzi

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: MrSilver ,
MrSilver
utworzono
utworzono

Cześć,

 

od dwóch dni laptop strasznie mi muli, wolno się włącza, przeglądarka wczytuje się dramatycznie powoli, w grach mam jakieś 5 FPS. Zrobiłem skan antywirusem, CCleanerem, AdwCleanerem i wszystko wydaje się być okay. Kompa używam do internetu, pracy na Word i Excel i do grania, nie ściągam żadnych dziwnych programów ani nie wchodzę na niebezpieczne stronki www. Nie mam pojęcia, co mogło się wydarzyć. Rozkręciłem obudowę lapka i wydaje się być w środku czysty (brak kurzu, itp), natomiast w ogóle nie słyszę działania systemu chłodzenia.

Proszę o pomoc, jestem absolutnie zielony w temacie, natomiast przed oddaniem kompa do serwisu zdecydowałem spróbować własnych sił. 

 

Dajcie znać, co mam zrobić i logi z jakich programów wysłać.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

image.png.abdac1159cf22aa51628d1ea7baf9e1d.png

Zapomniałem jeszcze dodać, że dwa dni temu wywaliło mi Blue Screena. Wczoraj, po restarcie, wszystko działało okay, dziś znowu tragedia.

Zainstalowałem wszystkie dostępne aktualizacje w Windows Update, problem niestety dalej ten sam.

 

Niebieska
komentarz
komentarz

Dysk jest zdrowy, to nie jego wina. Pamiętasz kod tego BSOD?

Pokaż screen z HWInfo64 zakładka Sensora (całą, pojawia się po kliknięciu przycisku Czujniki) po ok 10 min typowej pracy.

  • Dobra wypowiedź 1
MrSilver
komentarz
komentarz

@Niebieska Nie pamiętam kodu niestety. 

Screeny poniżej: 1610051281_Screen1.thumb.jpg.1065bc6dc73372c756c397ae88445aa0.jpg280999531_Screen4.thumb.jpg.a09c02c8c8303b25a7fde8a3b9c22965.jpg490170208_Screen3.thumb.jpg.c377f96437aaabec17ba0b1c5361563c.jpg1017715486_Screen2.thumb.jpg.4f2f600a54f5731a624d28cd7e2eae6a.jpg

Niebieska
komentarz
komentarz

Nie widzę tu nic niepokojącego. Pamiętasz co robiłeś zanim pojawił się BSOD?

MrSilver
komentarz
komentarz