x-kom hosting

Instalator Windows 11 - brak sterowników

SpawnerYT
utworzono
utworzono

Witam, mam problem z instalacją systemu Windows 11, więc tak na moim laptopie Asus TUF Gaming FX705DT zainstalowałem sobie nowe Ubuntu 21 w edycji LTS - gdy po kilku miesiącach testów systemu zamierzałem wrócić do Windows 11 instalator wywalił mi ten błąd ( na załączonym obrazku). Czytałem na stronie ASUS ,że to jakiś błąd ze sterownikiem chyba IRST ( muszę przyznać , że w tym temacie jestem zielony), dedykowanym systemem do laptopa był Windows 10 z możliwością update do Windowsa 11. Proszę o pomoc bo nigdy jeszcze nie miałem takiego problemu. Z góry dziękujęc06984094.jpg

 

Wysłane z mojego CPH2043 przy użyciu Tapatalka

 

 

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć.

 

Czy możesz dodać większej zdjęcie komunikatu? Nie mogę się rozczytać.

Gość
komentarz
komentarz

Jak sam napisałeś, że problemem jest sterownik IRST to pobierz go dla swojego modelu komputera. Wypakuj i dodaj to na swój pendrive lub dysk jeśli nie jest sformatowany. Możesz też spróbować od nowa nagrać system pod USB. Jakiego programu użyłeś do nagrania? Takie komunikaty zazwyczaj wyskakują, jeśli nagrało się jakimś dziwnym programem, ewentualnie uszkodzony obraz dysku, dlatego możesz dla pewności znowu nagrać plik instalacyjny.

SpawnerYT
komentarz
komentarz
Jak sam napisałeś, że problemem jest sterownik IRST to pobierz go dla swojego modelu komputera. Wypakuj i dodaj to na swój pendrive lub dysk jeśli nie jest sformatowany. Możesz też spróbować od nowa nagrać system pod USB. Jakiego programu użyłeś do nagrania? Takie komunikaty zazwyczaj wyskakują, jeśli nagrało się jakimś dziwnym programem, ewentualnie uszkodzony obraz dysku, dlatego możesz dla pewności znowu nagrać plik instalacyjny.
Tego:07afff21bfe028a1ac2d4c845d97a558.jpg

Wysłane z mojego CPH2043 przy użyciu Tapatalka

Gość
komentarz
komentarz

No może być na ten.

SpawnerYT
komentarz
komentarz

Tylko , że próbuje i żaden ster nie działa