GruZold1 utworzono 13 września 2022 utworzono 13 września 2022 (edytowane) Witam wszystkich. Od kilku dni mam problem z aktualizacją sterownika Game Ready w aplikacji GeForce Experience. Po aktualizacji wyskakuje okno, że jest zainstalowana ta wersja lub nowasza, a okno z dostępną aktualizacją wyskakuje nadal i nie mogę się przełączać na ustawienia, konto, czy też zakładke z grami. Zaczęło się, gdy odpaliłem grę, ruszyłem myszką i ekran się zaciął, a po 30 sekundach pojawił się blue screen z crashem. Mam również problem z otwarciem NVIDIA Control Panel, w zwiazku z czym szukałem jak to zrobić i sugerowałem się tą stroną https://br.atsit.in/pl/?p=33055 Gdy doszedłem go kroku "Ponownie zainstaluj sterowniki karty graficznej Nvidia" proces nie dotarł do końca, skończyło się to crashem i problemami z włączeniem komputera. W pewnym momencie komputer przeszedł w trym samoczynnej naprawy. Po samoczynnej naprawie komputer nie wykrywał karty graficznej w menadżerze urządzeń. Dodam, że poruszyłem wątek na forum Nvidii, lecz od dłuzeszgo czasu jest brak odzewu Z czym jest problem i jak to naprawić? zastanawiam się nad przywróceniem do ustawień farbeycznych bo przyda się trochę świeżości. Edytowane 13 września 2022 przez GruZold1
Anawa komentarz 13 września 2022 komentarz 13 września 2022 Cześć. Czy jakoś pomaga Ci ta aplikacja GeForce Experience? Mógłbyś się bez niej obejść czy jednak jest do czegoś przydatna?
GruZold1 komentarz 13 września 2022 Autor komentarz 13 września 2022 @Anawa W sumie to przypominała mi tylko o aktualizacjach. ale aktualizowanie ze ztrony Nvidii też nie pomaga
Gawel komentarz 13 września 2022 komentarz 13 września 2022 Jaki masz system ? Co to jest PC czy laptop ? Spróbuj użyć narzędzia DDU do wyczyszczenia sterowników i ponownie zainstaluj, tylko sam sterownik bez Experience. Może tak być że to problem hardware https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html
GruZold1 komentarz 13 września 2022 Autor komentarz 13 września 2022 (edytowane) @Gawel Laptop - Lenovo Y700 z GTX 960M, system win 10 użyłem narzędzia DDU, komputer się uruchomił ponownie, pobrałem sterownik ze strony, podczas instalacji na chwilę odszedłem i gdy wróciłem był crash i później automatyczna naprawa komputera Ok. udało się zainstalować sterownik ze strony, lecz Nvidia control Panel dalej nie działa i wchodząc w ustawienia / granie / tryb gry / ustawienia grafiki - nie mogę wybrać lepszej karty Niebardzo wiem co to oznacza, ale menadżer urządzeń mówi: "Lokalizacja: Gniazdo PCI 1 (Magistrala PCI 1, urządzenie 0, funkcja 0)", natomiast przygorszej karcie jest: "Magistrala PCI 0, urządzenie 2, funkcja 0" Ok. udało się dzisiaj z rana zainstalować sterownik ze strony, lecz Nvidia control Panel dalej nie działa i wchodząc w ustawienia / granie / tryb gry / ustawienia grafiki - nie mogę wybrać lepszej karty Niebardzo wiem co to oznacza, ale menadżer urządzeń mówi: "Lokalizacja: Gniazdo PCI 1 (Magistrala PCI 1, urządzenie 0, funkcja 0)", natomiast przygorszej karcie jest: "Magistrala PCI 0, urządzenie 2, funkcja 0" aha. tylko że jak komputer miał automatyczną naprawę to pewnie przywrócił ustawienia z zapisu i tak jakbym nie użył tego DDU Edytowane 13 września 2022 przez GruZold1
GruZold1 komentarz 14 września 2022 Autor komentarz 14 września 2022 @Gawel jestem po przywróceniu ustawień fabrycznych. Niby sterownik zainstalowany ale komputer nie wykrywał karty. odinstalowałem i wykryłem w menadżerze urządzeń, dalej nie da się odpalić NVIDIA Control panel
Gawel komentarz 15 września 2022 komentarz 15 września 2022 Panel Nvidia pobiera się ze sklepu. Zobacz w sklepie MS czy nie ma aktualizacji. 1
GruZold1 komentarz 16 września 2022 Autor komentarz 16 września 2022 Już to robiłem i nic. Myślę że karta RIP. Teraz ciągle widzę to (załącznik):
anioł2009 komentarz 16 września 2022 komentarz 16 września 2022 Karta rip, może reflow by pomógł w serwisie.
Gawel komentarz 16 września 2022 komentarz 16 września 2022 Laptop ma już swoje lata. Próbowałeś go aktualizować przez Lenovo System Update https://support.lenovo.com/pl/pl/solutions/HT504759
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.