dsw1904 utworzono 3 września 2022 utworzono 3 września 2022 Witam wszystkich. Jak w temacie. Po przeinstalowaniu systemu z win10 na win 7 nie mam internetu, pomimo iż połączenie jest nawiązane. Próbowałem już wszystkiego, restart rutera itd. Dołączam screen z ipconfig/all. Pozdrawiam i dziękuję.
slivero komentarz 3 września 2022 komentarz 3 września 2022 Pokaż screen z panelu sterowania i zakładki "Sieć". Dodatkowo także zrzut z menadżera urządzeń.
Anawa komentarz 3 września 2022 komentarz 3 września 2022 Jaki konkretnie wyświetla się komunikat, gdy chcesz odwiedzić jakąś stronę internetową? Na drugim obrazku wygląda na to, że powinien być dostęp do Internetu.
dsw1904 komentarz 3 września 2022 Autor komentarz 3 września 2022 Jako ciekawostkę dodam, iż tworząc hotspota z telefonu także nie mam dostępu do internetu.
Anawa komentarz 3 września 2022 komentarz 3 września 2022 A jaki komunikat się wyświetla... ? Wcześniej na Windows 10 dobrze działał internet... ? Skąd pomysł na zmianę na Windows 7... ?
dsw1904 komentarz 4 września 2022 Autor komentarz 4 września 2022 (edytowane) System przeinstalowałem, jako iż mój sprzęt nie należy do najmocniejszych. Mam tylko 4gb ram i nieco ponad 2ghz na procku. Wcześniej na win10. Internet działał.
Anawa komentarz 4 września 2022 komentarz 4 września 2022 a jak klikasz "diagnozuj problemy z połączeniami" to co się wyświetla? I wcześniej miałeś Win 7 zainstalowany, czy cały czas Windows 10?
dsw1904 komentarz 4 września 2022 Autor komentarz 4 września 2022 (edytowane) Ale to i tak nic nie daje. Najpierw miałem win10, z takim systemem kupiłem laptopa. Potem zainstalowałem 7 HOME PREMIUM a później Professional.
Anawa komentarz 4 września 2022 komentarz 4 września 2022 Nie chcesz z powrotem wrócić na Windows 10? Być może nie są dostępne sterowniki pod Win 7, stąd problemy. Bo zarówno na wersji Home jak i Professional nie miałeś dostępu do Internetu, tak?
dsw1904 komentarz 4 września 2022 Autor komentarz 4 września 2022 Pokażę wam coś jeszcze. Wszedłem do ustawień swojego rutera. Tam są widoczne urządzenia połączone z siecią, w moim przypadku telefon i właśnie komputer. O ile dobrze wnioskuję to telefon ciągnie na sieci 5g a komputer 2.4, która chyba nie działa. Pokażę wam coś jeszcze. Wszedłem do ustawień swojego rutera. Tam są widoczne urządzenia połączone z siecią, w moim przypadku telefon i właśnie komputer. O ile dobrze wnioskuję to telefon ciągnie na sieci 5g a komputer 2.4, która chyba nie działa. Z tego co poszukałem wywnioskowałem ze komputer chce ciągnąć internet z częstotliwości 2.4 ale aktywna jest tylko 5g. Nie wiem czy można pracować na dwóch jednoczenie bo na ruterze świecą się dwie kontrolki.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.