Ninjapola utworzono 27 sierpnia 2022 utworzono 27 sierpnia 2022 Dzień dobry. Laptop bardzo często zaczął szumieć. Praca procesora w menedżerze bardzo często była na 100%. Proces o nazwie usługi i aplikacja kontroler najczęściej wykorzystuje procesor. Jak to unormować? Komputer już przeskanowałam Malware i adwcleaner. Znalazł 3 pliki. Do kwarantanny i usunęłąm. Załączam pliki z FRST. Proszę o rady i wskazówki. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
Twój_Anioł_Stróż komentarz 27 sierpnia 2022 komentarz 27 sierpnia 2022 W logach nie ma żadnej infekcji. Tak więc problem jest sprzętowy (np. zakurzone wnętrze). .
Ninjapola komentarz 28 sierpnia 2022 Autor komentarz 28 sierpnia 2022 Bardzo dziękuję za pomoc i wskazówki
Bromidum komentarz 2 września 2022 komentarz 2 września 2022 (edytowane) @Ninjapola 1) Odinstaluj: - Dell SupportAssist (!) - Glary Utilities - Adobe AIR Zaktualizuj: 7-Zip. Za Glary Utilities wystarczy systemowe narzędzie oczyszczanie dysku lub otwartoźródłowy BleachBit Poradnik do przeglądarki Chrome → https://soo.bearblog.dev/chrome/ Jeśli uBlock Origin nie blokuje reklam na YouTube to usuń go i zainstaluj ponownie, dodając filtry z bloga. Adblock dla Youtube™ jest zbędny. 2) Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” → CreateRestorePoint: CloseProcesses: HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001\...\Run: [GUDelayStartup] => C:\Program Files (x86)\Glary Utilities 5\StartupManager.exe [46568 2022-04-11] (Glarysoft LTD -> Glarysoft Ltd) Task: {CCDFC0B8-01A3-4E74-A820-4F13F51D269E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => C:\WINDOWS\System32\MbaeParserTask.exe (Brak pliku) Task: {19094D12-9D76-460E-BB21-E5FB2298F119} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1336400 2020-07-08] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.) Task: {4BE61B8E-C7DD-4CE5-A978-DF2098168E7D} - System32\Tasks\klcp_update => C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\Tools\CodecTweakTool.exe [1907712 2021-10-20] () [Brak podpisu cyfrowego] Task: {7A416DA1-6FC6-4303-AE77-CBFDCDC32B4F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows Live\SOXE\Extractor Definitions Update Task => {3519154C-227E-47F3-9CC9-12C3F05817F1} Task: {4E0B67FA-8710-4097-AFA4-64D75749F93A} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\sdxhelper.exe [116632 2022-08-13] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) Task: {99B0E2B1-4169-4229-9113-480AC4AA2319} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates Logon => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\sdxhelper.exe [116632 2022-08-13] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) Task: {C9A65055-84DA-4F32-ABD1-A63FF4F04654} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Automatic Updates 2.0 => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe [23713200 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) Task: {CD10F687-FF94-4CC5-804E-097CDF6FF938} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentFallBack2016 => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\msoia.exe [6570472 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) Task: {F5981CDA-EB5E-47FD-AD13-F9C531179B2E} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentLogOn2016 => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\msoia.exe [6570472 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation) Edge Extension: (Brak nazwy) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [nie znaleziono] Edge HKLM\...\Edge\Extension: [bojobppfploabceghnmlahpoonbcbacn] Edge HKLM-x32\...\Edge\Extension: [bojobppfploabceghnmlahpoonbcbacn] C:\Users\polab\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 3\Extensions\cmedhionkhpnakcndndgjdbohmhepckk C:\Users\polab\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 3\Extensions\ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee] CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee] S3 mcafeeintegrationservice; C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\mcafeeintegrationextension.inf_amd64_22df759ce010d03d\mcafeeintegrationservice.exe [2584344 2019-09-17] (McAfee, LLC. -> McAfee) S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X] CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001_Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32 -> => Brak pliku FirewallRules: [{DD0BFD01-E034-4B0C-8D56-424C8FC67A09}] => (Allow) C:\Users\polab\Desktop\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku FirewallRules: [{73F89FAF-A80D-4552-9BDB-229DAD14DA5A}] => (Allow) C:\Users\polab\Desktop\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7EA35055-8FC7-4287-8D56-DEDC54FB20D6}] => (Allow) D:\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6B8BEFB3-93A4-476E-AB53-EA8F4623182D}] => (Allow) D:\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku FirewallRules: [{96CF7F1C-7426-434D-9D61-EF661E7D20C7}] => (Allow) C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe => Brak pliku HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = IE trusted site: HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001\...\sharepoint.com -> hxxps://eduwroclaw-files.sharepoint.com EmptyEventLogs: EmptyTemp:
Ninjapola komentarz 3 września 2022 Autor komentarz 3 września 2022 Zrobiłam to co poradził Bromidum. Laptop działa teraz jak nowy. Wydaje mi się że Dell SupportAssist jest problemem. Bardzo dziękuję za pomoc.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.