x-kom hosting

100% zużycie procesora. Bardzo często szumiący laptop. Proces usługi i aplikacja kontroler

Ninjapola
utworzono
utworzono

Dzień dobry.

Laptop bardzo często zaczął szumieć. Praca procesora w menedżerze bardzo często była na 100%. Proces o nazwie usługi i aplikacja kontroler najczęściej wykorzystuje procesor. Jak to unormować? Komputer już przeskanowałam Malware i adwcleaner. Znalazł 3 pliki. Do kwarantanny i usunęłąm. Załączam pliki z FRST. Proszę o rady i wskazówki.

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Twój_Anioł_Stróż
komentarz
komentarz

W logach nie ma żadnej infekcji.

Tak więc problem jest sprzętowy (np. zakurzone wnętrze).

 

.

Ninjapola
komentarz
komentarz

Bardzo dziękuję za pomoc i wskazówki :)

Bromidum
komentarz
komentarz (edytowane)

@Ninjapola


1) Odinstaluj:
- Dell SupportAssist (!)
- Glary Utilities 

- Adobe AIR

Zaktualizuj: 7-Zip. Za Glary Utilities wystarczy systemowe narzędzie oczyszczanie dysku lub otwartoźródłowy BleachBit

Poradnik do przeglądarki Chromehttps://soo.bearblog.dev/chrome/
Jeśli uBlock Origin nie blokuje reklam na YouTube to usuń go i zainstaluj ponownie, dodając filtry z bloga. Adblock dla Youtube™ jest zbędny.

 

2) Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →


CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001\...\Run: [GUDelayStartup] => C:\Program Files (x86)\Glary Utilities 5\StartupManager.exe [46568 2022-04-11] (Glarysoft LTD -> Glarysoft Ltd)
Task: {CCDFC0B8-01A3-4E74-A820-4F13F51D269E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => C:\WINDOWS\System32\MbaeParserTask.exe (Brak pliku)
Task: {19094D12-9D76-460E-BB21-E5FB2298F119} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1336400 2020-07-08] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
Task: {4BE61B8E-C7DD-4CE5-A978-DF2098168E7D} - System32\Tasks\klcp_update => C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\Tools\CodecTweakTool.exe [1907712 2021-10-20] () [Brak podpisu cyfrowego]
Task: {7A416DA1-6FC6-4303-AE77-CBFDCDC32B4F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows Live\SOXE\Extractor Definitions Update Task => {3519154C-227E-47F3-9CC9-12C3F05817F1}
Task: {4E0B67FA-8710-4097-AFA4-64D75749F93A} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\sdxhelper.exe [116632 2022-08-13] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {99B0E2B1-4169-4229-9113-480AC4AA2319} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates Logon => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\sdxhelper.exe [116632 2022-08-13] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {C9A65055-84DA-4F32-ABD1-A63FF4F04654} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Automatic Updates 2.0 => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe [23713200 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {CD10F687-FF94-4CC5-804E-097CDF6FF938} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentFallBack2016 => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\msoia.exe [6570472 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {F5981CDA-EB5E-47FD-AD13-F9C531179B2E} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentLogOn2016 => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\msoia.exe [6570472 2022-08-09] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Edge Extension: (Brak nazwy) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [nie znaleziono]
Edge HKLM\...\Edge\Extension: [bojobppfploabceghnmlahpoonbcbacn]
Edge HKLM-x32\...\Edge\Extension: [bojobppfploabceghnmlahpoonbcbacn]
C:\Users\polab\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 3\Extensions\cmedhionkhpnakcndndgjdbohmhepckk
C:\Users\polab\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 3\Extensions\ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ihcjicgdanjaechkgeegckofjjedodee]
S3 mcafeeintegrationservice; C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\mcafeeintegrationextension.inf_amd64_22df759ce010d03d\mcafeeintegrationservice.exe [2584344 2019-09-17] (McAfee, LLC. -> McAfee)
S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001_Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32 ->  => Brak pliku
FirewallRules: [{DD0BFD01-E034-4B0C-8D56-424C8FC67A09}] => (Allow) C:\Users\polab\Desktop\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{73F89FAF-A80D-4552-9BDB-229DAD14DA5A}] => (Allow) C:\Users\polab\Desktop\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7EA35055-8FC7-4287-8D56-DEDC54FB20D6}] => (Allow) D:\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{6B8BEFB3-93A4-476E-AB53-EA8F4623182D}] => (Allow) D:\EPSON\Network\EpsonNetSetup\ENEasyApp.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{96CF7F1C-7426-434D-9D61-EF661E7D20C7}] => (Allow) C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe => Brak pliku
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-270529084-3951112727-1449575577-1001\...\sharepoint.com -> hxxps://eduwroclaw-files.sharepoint.com
EmptyEventLogs:
EmptyTemp:

 

Ninjapola
komentarz
komentarz

Zrobiłam to co poradził BromidumLaptop działa teraz jak nowy.

Wydaje mi się że Dell SupportAssist jest problemem. Bardzo dziękuję za pomoc.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.