x-kom hosting

Czarny ekran chwilę po wlaczeniu

HeXo
utworzono
utworzono

witam, mam problem taki że gdy włączyłem komputer i włączyłem steam to komputer chwilkę działal a potem tak dziwnie się zgasił ekran jak by na dole taki zielony pasek poszedł no i monitor zaczął pokazywać brak sygnału. Wyłączyłem i włączyłem, loguje się i znowu chwilę działal a potem czarny ekran i brak sygnału o co chodzi ?

Niebieska
komentarz
komentarz

Podaj specyfikację swojego kompa wraz z marką i mocą zasilacza. Daj zdjęcie jak wygląda ten ekran z zielonym paskiem.

HeXo
komentarz
komentarz

@Niebieska @Niebieskawiec tak, procesor mam ten nie Intel tylko taki drugi, 16 ramu, płyta główna to gigabyte, karta GTX 970 taka zielona marka, więcej to nie wiem jak tam

a zdjęcia nie mam jak bo ten pasek się pojawia na ułamek sekundy 

HeXo
komentarz
komentarz

@anioł2009 ale skąd mam to przeczytać ja nie znam się, głupia jestem

TMRE
komentarz
komentarz

To, że zielona marka to wie, ale specyfikacji nie umie podać... Jeżeli działa Ci tryb awaryjny z obsługą sieci, to zainstaluj Speccy, uruchom go , zrób zrzut ekranu uruchomionego programu (Prnt Screen, obok F12), a następnie wchodzisz do Paint -> Wklej i przesyłasz plik. 

Zasilacz jaki jest tego nie wie nikt

.Zielony pasek/paski mogą świadczyć o końcu żywota karty graficznej lub zasilacz pociągnął za sobą kartę graficzną. 

HeXo
komentarz
komentarz

ja do pulpitu normalnie się mogę dostać tylko po tak z 3 minuty miną i co kolwiek robię to odłącza się jak by monitor ale on działa bo PS4 działa na nim też 

TMRE
komentarz
komentarz

Czy ty rozumiesz polski ? 

Karta graficzna w komputerze, a PlayStation to chyba różnica?

HeXo
komentarz
komentarz

Jak to chyba, napewno jest różnica. Co ty kolego :)

Mogeto
komentarz
komentarz

Prawdopodobnie karta graficzna Ci siada, ale nie wiemy tego na 100%.

Trzeba sprawdzić czy komputer pracuje poprawnie na zintegrowanym układzie graficznym.