x-kom hosting

CrossFire

Gość
utworzono
utworzono

Witam!

Chciałbym się dowiedzieć jak dobrze podpiąć Dwie karty graficzne w CrossFire, szukałem na internecie wyjaśnień ale nic nie znalazłem wiec zwracam sie z prośbą do was.

Niedługo będę miał dwa radeony 3870X2 i czytałem ze ta karta najlepiej działa jak jest podpięta na dwa wejścia od zasilania, czyli dwie takie karty będą miały 4 wejścia czy do tego nie trzeba jakiś specjalnych złącz? i czy jeden zasilacz będzie wystarczał?

Proszę o pomoc i chciałbym dodać ze nie znam się dobrze na takich rzeczach więc przepraszam z góry jeśli te pytania są retoryczne albo głupie :P .

gandzia91
komentarz
komentarz

Możliwe że będziesz potrzebował specjalnych złącz, ale nie jestem pewny. Jaki masz zasilacz bo to bardzo ważne.

Tomek
komentarz
komentarz

Ilość gniazd zasilania zależy od modelu karty graficznej.

Należy podłaczyć 2 karty do zasilania.

Zasilacz napewno będzie potrzebny mocny.

Jakiś no-name 400W nie wystarczy.

Gość
komentarz
komentarz

Zasilacz to Tagan BZ PipeRock Series 500W

webber
komentarz
komentarz

Niedługo będę miał dwa radeony 3870X2
Zaraz zaraz... mówisz o jednym dwurdzeniowym 3870X2, czy o dwóch osobnych 3870X2? : o
gandzia91
komentarz
komentarz

Powinno działać na tym zasilaczy choć nie jestem pewny do końca, bo radeony to bardzo prądożerne karty.

webber
komentarz
komentarz

Holy shit, do tego małej elektrowni potrzeba. Kłóciłbym się jednak, czy taki zakup jest opłacalny.

Gość
komentarz
komentarz
Holy shit, do tego małej elektrowni potrzeba. Kłóciłbym się jednak, czy taki zakup jest opłacalny.

:D Czyli to tego zasliacz o jakiej mocy?

snip91
komentarz
komentarz

Chieftec CFT 750W 14C da rady.

Bar33t
komentarz
komentarz

Wedlug mnie kompletnie nieoplacalny zakup ;). Moze lepiej poczekac na karty z serii HD4xxx? :D

Gość
komentarz
komentarz

Aha rozumiem.

Czyli jeśli dwie takie karty to mocny zasilacz, ale sie nie opłaca. Więc na jednego radeona 3870X2 wystarczy Tagan BZ PipeRock Series 500W.