MichałMS utworzono 31 lipca 2022 utworzono 31 lipca 2022 Witam ! Mam problem z programem AnyDesk a mianowicie kiedy połączę się z komputerem na którym mam pracować i chce włączyć tryb pełnoekranowy program zawiesza się. Co może być przyczyną ? Pozdrawiam, Michał
Anawa komentarz 31 lipca 2022 komentarz 31 lipca 2022 Cześć! Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz? W ustawieniach Hardware Acceleration zmień na OpenGL albo DirectDraw https://support.anydesk.com/knowledge/render-performance Alternatywnie, pobierz starszą wersję AnyDesk gdzie ten problem nie występuje: https://anydesk.en.uptodown.com/windows/download/1725149
MichałMS komentarz 31 lipca 2022 Autor komentarz 31 lipca 2022 @Anawa Windows 11. Zmiana na DirectDraw pomogła ;-) Bardzo dziękuje za pomoc . 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.