mateusz15241 utworzono 11 lipca 2022 utworzono 11 lipca 2022 (edytowane) Cześć, mam problem z konfiguracją routera tp-link TD-W8961N do neostrady. Próbowałem 10 różnych poradników. W załączeniu strona z danymi jak wpisałem konfiguracyjnymi. Znalazłem na stronie routera takie logi: 1/1/2000 0:3:14> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8 1/1/2000 0:3:17> Last errorlog repeat 2 Times 1/1/2000 0:3:17> ADSL: down 1/1/2000 0:3:18> No DNS server available 1/1/2000 0:3:18> Last errorlog repeat 10 Times 1/1/2000 0:3:18> adjTimeTask fail: no server available 1/1/2000 0:3:18> adjtime task pause 60 seconds 1/1/2000 0:3:18> No DNS server available 1/1/2000 0:3:18> Last errorlog repeat 10 Times 1/1/2000 0:3:18> adjTimeTask fail: no server available 1/1/2000 0:3:18> adjtime task pause 60 seconds 1/1/2000 0:3:18> No DNS server available 1/1/2000 0:3:18> Last errorlog repeat 10 Times 1/1/2000 0:3:18> adjTimeTask fail: no server available 1/1/2000 0:3:18> adjtime task pause 1 day 1/1/2000 0:3:19> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8 1/1/2000 0:3:21> Last errorlog repeat 5 Times 1/1/2000 0:3:21> ADSL: wait initialize 1/1/2000 0:3:21> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8 1/1/2000 0:3:27> Last errorlog repeat 4 Times 1/1/2000 0:3:27> ADSL: down 1/1/2000 0:3:27> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8 1/1/2000 0:3:30> Last errorlog repeat 4 Times 1/1/2000 0:3:30> ADSL: wait initialize 1/1/2000 0:3:30> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8 1/1/2000 0:3:38> Last errorlog repeat 10 Times 1/1/2000 0:3:38> ADSL: down 1/1/2000 0:3:39> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=8048e7d8
Gość komentarz 11 lipca 2022 komentarz 11 lipca 2022 1. https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-wlasnego-routera-adsl-vdsl 2. wydaje mi sie ze enkapsulacje masz złą (zakładka ATM VC) 3. w loginie wywaliłbym "/ipv6" i w ip ustawil tylko ipv4 4. MTU masz złe ustawione (ale to wpływa na neta a nie samo połączenie)
mateusz15241 komentarz 11 lipca 2022 Autor komentarz 11 lipca 2022 @gavron7 W tym miejscu zwiększyć przepustowość na tą jakie łącze ma tak?
Gość komentarz 11 lipca 2022 komentarz 11 lipca 2022 Nie, 1492 - to jest MTU czyli wielkość ramki a nie szybkość połączenia. Ale jak pisałem wcześniej nie ma to wpływu na zestawienie połączenia a z tym z tego co widzę masz problem.
mateusz15241 komentarz 11 lipca 2022 Autor komentarz 11 lipca 2022 Zadzwoniłem do supportu tp-link. Problem był innej natury, że pan w lokalnym sklepie mi sprzedał router tylko obsługujący adsl, a nie vdsl. Wymieniłem i wszystko bez problemu działa. 1
Gość komentarz 11 lipca 2022 komentarz 11 lipca 2022 No na to nie patrzyłem. Bardziej myślałem że skasowałes router i chcesz go skonfiguriwac
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.