PAWW utworzono 10 lipca 2022 utworzono 10 lipca 2022 Witam serdecznie. Mam problem ze zmianą adresu MAC karty sieciowej Realtek. Dotychczas mogłem bez problemu zmieniać adres MAC na dowolny, ale ostatnio ta metoda nagle przestała działać. Przy próbie zmiany adresu MAC na nowy karta sieciowa się restartuje, a następnie wyświetlany jest komunikat "trwa identyfikowanie", po czym przy ikonce sieci na pasku pojawia się żółty wykrzyknik, a po kliknięciu ukazuje się znaczek ławeczki z opisem "Sieć Niezidentyfikowana" , a pod spodem komunikat "Brak Dostępu do Sieci". System operacyjny to Windows 7. Jeszcze do niedawna wszystko działało jak należy i mogłem zmieniać adres MAC bez problemu, w ustawieniach karty sieciowej nic nie zmieniałem, nie było też do niej żadnej aktualizacji. Przy zmianie adresu wyłączam też program antywirusowy oraz Firewall i również nic to nie daje. Czy ktoś z Was orientuje się może co może być przyczyną, że możliwość zmiany adresu MAC nagle przestała działać w tej karcie? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Paweł
Gość komentarz 10 lipca 2022 komentarz 10 lipca 2022 Wiesz co mi się wydaje? Wydaje mi się, a nawet jestem przekonany że próbujesz omijać jakieś bany na IPki, itp a że masz kablówkę to masz problem zmieniałeś już pewnie IP więcej razy niż 32 więc zapchałeś modem A tak w ogóle to pewnie nawet publika nie masz więc taka zmiana na niewiele może się nadać bo wychodzić możesz tym samym IPkiem ankietę daj:
PAWW komentarz 10 lipca 2022 Autor komentarz 10 lipca 2022 Internet mam od UPC i adres IP mam publiczny. Jest to modemorouter Compal :) Nie omijam żadnych banów, chcę po prostu zmienić adres MAC komputera PC, który znajduje się w mojej wewnętrznej sieci - za NAT-em.
Gość komentarz 10 lipca 2022 komentarz 10 lipca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, PAWW napisał: który znajduje się w mojej wewnętrznej sieci - za NAT-em 1. jest to Twoja sieć jak sam napisałeś to nie widzę najmniejszej potrzeby takich zabaw 2. jeśli za NAT'em to co z tym publikiem w takim razie? 3. jeśli nie masz za tym modemem swojego routera to nie jest to Twoja sieć tylko ISP chociażby dlatego, że nie masz nad nią żadnej kontroli (tą kontrolę ma Twój ISP) A co do problemu to (30/30/30) czyli: 1. wduszasz reset na modemie 2. czekasz 30 sekund 3. zdejmujesz zasilanie 4. czekasz 30 sekund 5. podłączasz zasilanie 6. czekasz 30 sekund 7. puszczasz reset 8. ewentualny jeszcze po ok 2 minutach restart przez zdjęcie zasilania pamiętaj że przez 1,5minuty musisz mieć wduszony reset. pamięć dhcpa powinna się skasować, z resztą wraz z całą konfiguracją modemu, którą to zasysa sobie za każdym razem po uruchomieniu przy pomocy np. TR69, TFTP czy innego tego typu wynalazku.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.