bobol utworzono 10 czerwca 2022 utworzono 10 czerwca 2022 (edytowane) Witam. W nowym laptopie HP (Win 10 Home) nie działa poczta. We właściwościach konta cały czas jest komunikat: "trwa synchronizacja", a następnie: "ustawienia twojego konta są nie aktualne". Sprawdziłem, wszystko z ustawieniami konta w poczcie Interia jest w porządku. Wypróbowałem wielu sposobów z netu i nie ma pozytywnego efektu. Co można jeszcze zrobić? Druga sprawa: nie mogę dodać nowego urządzenia do konta Microsoft. Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia".
Anawa komentarz 10 czerwca 2022 komentarz 10 czerwca 2022 Cześć. Wygląda to na problem z połączeniem.
bobol komentarz 10 czerwca 2022 Autor komentarz 10 czerwca 2022 (edytowane) A czy możliwe jest, że powodem braku synchronizacji jest niezarejestrowanie nowego urządzenia na koncie Msoft? A połączenie? Internet włączony, strony poczty Interii i Googla otwierają się normalnie.
Gawel komentarz 10 czerwca 2022 komentarz 10 czerwca 2022 Na pewno dobrze wpisałeś serwer poczty przychodzącej/ wychodzącej i porty ?
bobol komentarz 11 czerwca 2022 Autor komentarz 11 czerwca 2022 Tak, bardzo dokładnie A potem uruchamiam, a on mieli, mieli i w końcu podaje komunikat: ustawienia twojego konta są nieaktualne. Jak mogą być nieaktualne skoro na stacjonarnym PC i na drugim lapku wszystko działa bez problemu?
Sławomir komentarz 11 czerwca 2022 komentarz 11 czerwca 2022 Dnia 10.06.2022 o 14:13, bobol napisał: Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia". Rozumiem że wpisywałeś klucz windowsa.
bobol komentarz 26 czerwca 2022 Autor komentarz 26 czerwca 2022 Dnia 11.06.2022 o 16:37, Sławomir napisał: Dnia 10.06.2022 o 14:13, bobol napisał: Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia". Rozumiem że wpisywałeś klucz windowsa. Sytuacja wyjaśniona. Urządzenie (laptop) zostało dodane automatycznie przez sklep podczas instalowania w10. Trzeba było tylko trochę poczekać Nadal jednak jest problem z aplikacją "poczta" w nowym lapku. I nie jest to tylko mój problem, bo u kolegi w nowym lapku (Lenovo) dzieje się to samo co opisałem powyżej. Ja się już poddałem i skorzystałem z apki eM Client. Fajna, prosta w obsłudze, przejrzysta. Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi na temat marnego funkcjonowania poczty w10 w nowych lapkach?
Rekomendowana odpowiedź Sławomir komentarz 26 czerwca 2022 Rekomendowana odpowiedź komentarz 26 czerwca 2022 Jeżeli występuje tam jakiś komunikat o błędzie.. To o ile dobrze pamiętam, trzeba usunąć aplikacje "poczta i kalendarz" i pobrać ją na nowo ze sklepu Microsoft Store. Miałem taką samą sytuacje też na laptopie lenovo. 1
fater komentarz 30 czerwca 2022 komentarz 30 czerwca 2022 (edytowane) Dnia 26.06.2022 o 12:57, Sławomir napisał: Jeżeli występuje tam jakiś komunikat o błędzie.. To o ile dobrze pamiętam, trzeba usunąć aplikacje "poczta i kalendarz" i pobrać ją na nowo ze sklepu Microsoft Store. Miałem taką samą sytuacje też na laptopie lenovo. Bardzo trafna podpowiedź Zrobiłem to i stało się dokładnie to czego oczekiwałem. Poczta działa. Serdeczne dzięki 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.