x-kom hosting

Poczta Win 10 Home. Brak synchronizacji?

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Sławomir ,
bobol
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam. W nowym laptopie HP (Win 10 Home) nie działa poczta. We właściwościach konta cały czas jest komunikat: "trwa synchronizacja", a następnie: "ustawienia twojego konta są nie aktualne". Sprawdziłem, wszystko z ustawieniami konta w poczcie Interia jest w porządku. Wypróbowałem wielu sposobów z netu i nie ma pozytywnego efektu. Co można jeszcze zrobić?

 

Druga sprawa: nie mogę dodać nowego urządzenia do konta Microsoft. Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia". 

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć. Wygląda to na problem z połączeniem.

bobol
komentarz
komentarz (edytowane)

 A czy możliwe jest, że powodem braku synchronizacji jest niezarejestrowanie nowego urządzenia na koncie Msoft? 

A połączenie? Internet włączony, strony poczty Interii i Googla otwierają się normalnie. 

Gawel
komentarz
komentarz

Na pewno dobrze wpisałeś serwer poczty przychodzącej/ wychodzącej i porty ?

bobol
komentarz
komentarz

Tak, bardzo dokładnie :)

A potem uruchamiam, a on mieli, mieli i w końcu podaje komunikat: ustawienia twojego konta są nieaktualne. Jak mogą być nieaktualne skoro na stacjonarnym PC i na drugim lapku wszystko działa bez problemu?

Sławomir
komentarz
komentarz
Dnia 10.06.2022 o 14:13, bobol napisał:

Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia".

Rozumiem że wpisywałeś klucz windowsa.

  • 2 tygodnie później...
bobol
komentarz
komentarz
Dnia 11.06.2022 o 16:37, Sławomir napisał:
Dnia 10.06.2022 o 14:13, bobol napisał:

Po wpisaniu nru seryjnego jest komunikat: "nie ma takiego urządzenia".

Rozumiem że wpisywałeś klucz windowsa.

Sytuacja wyjaśniona. Urządzenie (laptop) zostało dodane automatycznie przez sklep podczas instalowania w10. Trzeba było tylko trochę poczekać :)

 

Nadal jednak jest problem z aplikacją "poczta" w nowym lapku. I nie jest to tylko mój problem, bo u kolegi w nowym lapku (Lenovo) dzieje się to samo co opisałem powyżej.

Ja się już poddałem i skorzystałem z apki eM Client. Fajna, prosta w obsłudze, przejrzysta.

 

Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi na temat marnego funkcjonowania poczty w10 w nowych lapkach?

  • Rekomendowana odpowiedź
Sławomir
komentarz
komentarz

Jeżeli występuje tam jakiś komunikat o błędzie..

To o ile dobrze pamiętam, trzeba usunąć aplikacje "poczta i kalendarz" i pobrać ją na nowo ze sklepu Microsoft Store.

 

Miałem taką samą sytuacje też na laptopie lenovo.

 

  • Dobra wypowiedź 1
fater
komentarz
komentarz (edytowane)
Dnia 26.06.2022 o 12:57, Sławomir napisał:

Jeżeli występuje tam jakiś komunikat o błędzie..

To o ile dobrze pamiętam, trzeba usunąć aplikacje "poczta i kalendarz" i pobrać ją na nowo ze sklepu Microsoft Store.

 

Miałem taką samą sytuacje też na laptopie lenovo.

Bardzo trafna podpowiedź :) 

Zrobiłem to i stało się dokładnie to czego oczekiwałem. Poczta działa.

Serdeczne dzięki :puchar:

  • Super 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.