x-kom hosting

Pomoc w instalacji i pracy internetu.

SidoKTT
utworzono
utworzono

Witam!

Za niedługi czas będę posiadaczem internetu światłowodowego od Orange z prędkością do 1Gb/s i routerem Funbox 6. W związku z tym mam co do tego parę pytań by zmaksymalizować prędkość tego internetu do mojego komputera stacjonarnego. Posiadam płytę główną MSI b450-A pro MAX i posiada ona moduł LAN od Realtek model 8111H. Moje pytanie to jakiej kategorii kabel RJ-45 powinienem kupić by wszystko szło z maksymalną prędkością. Mam też pytanie czy kabel ten mogę puścić przez otwór w balkonie i poprowadzić go przez całą długość balkonu do pomieszczenia dalej gdzie właśnie router bedzie się znajdował i czy po jakimś czasie kabel ten nie zniszczy się? (zmrozi czy też zgrzeje się od słońca nie znam się niestety). Dodam też że kiedyś zabrałem komputer do przyjaciela który posiada światłowód innej firmy niestety nie pamiętam jakiej i on na swoim pc miał prędkość pobierania przez kabel w granicach podajże 50MB/s . Chwilę później ja potrzebowałem pobrać ten sam plik co on więc przepieliśmy ten sam kabel z jego pc do mojego i po uruchomieniu mojego PC i pobierania ja miałem prędkość pobierania w granicach 13-16MB/s. Niestety nie miałem zbyt dużo czasu by zweryfikować co jest tego przyczyną ale na pewno nic innego w tle się nie pobierało. Po podłączeniu światłowodu do mnie obawaim się że ten problem powróci i między innymi właśnie tak się tutaj znalazłem :hm:

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!!

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć! Przetestuj połączenie kablem jaki masz do dyspozycji i jeżeli coś będzie nie tak, to będziemy próbowali pomóc.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie