ziomal12 utworzono 24 maja 2022 utworzono 24 maja 2022 Witam , czy jeśli mam zepsute kości ram na gwarancji 2x kingston khx3200c16d4/8gx najgorsze kości c-die to mogę wymienić tylko na te same ? Czy jest możliwość wybrania z innej firmy na przykład z dopłata lub innych kościach np. B-die ?
konto oficjalne X-KOM komentarz 25 maja 2022 konto oficjalne komentarz 25 maja 2022 Cześć, kwestia taka, czy pamięci, które uległy uszkodzeniu, są dalej produkowane. Tak na prawdę, to producent decyduje o reklamacji - jeśli pamięci, które reklamujesz dalej są w produkcji, producent da ci nowy komplet. Jeśli nie, dostaniesz zwrot gotówki, lub pamięci o zbliżonej specyfikacji,
ziomal12 komentarz 25 maja 2022 Autor komentarz 25 maja 2022 Dziękuje za odpowiedz mam nadzieje że ich już nie produkują , ponieważ nie chce znowu dostać kostki c-die bez możliwości kręcenia a poza tym wymiana jest natychmiastowa? czy jednak będę musiał czekać ? muszę jeszcze oddać monitor acer vg240yp w którym jest bardzo mocny backlight bleed . Jestem też ciekaw , czy dadzą mi nowy monitor przetestować .
konto oficjalne X-KOM komentarz 25 maja 2022 konto oficjalne komentarz 25 maja 2022 Cytuj a poza tym wymiana jest natychmiastowa? czy jednak będę musiał czekać ? Przede wszystkim, pamięci będą musiały trafić do Autoryzowanego Serwisu Producenta. Tu polecam reklamować produkt bezpośrednio u producenta - wtedy czas realizacji jest krótszy niż jakbyś reklamował je poprzez sprzedawcę Też tak patrzę, to chyba Kingston (HyperX) nie posiada swojego serwisu na Polskę i może się tak skończyć, że pamięci zostałyby wysłane do serwisu za granicą. Polecam skontaktować się z nimi za pomocą ich formularzu - wtedy będziesz miał dokładną informację, jak je zareklamować. https://www.kingston.com/pl/support
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.