x-kom hosting

Nie mogę uruchomić programu jako administrator

olomielec
utworzono
utworzono

Witam. Mam problem taki iż nie mogę nic zainstalować na kompie ani nawet wprowadzić zmiany systemowe. 

image.jpeg

Gawel
komentarz
komentarz

Ty jesteś administratorem komputera ? Jak klikniesz "pokaż więcej szczegółów" co się pokazuje ?

olomielec
komentarz
komentarz

Tak. Jestem administratorem. Kupiłem komputer niedawno. ogólnie to proszę prosto pisać. Ponieważ jestem laikiem, który coś tam się zna. Lecz wiedza jest nie wilka.

Proszę napisać krok po kroku co mam robić.

Szczerze nie kumam za bardzo co masz na myśli pisząc kliknij. Kliknąć mogę ale gdzie :D

 

image.thumb.png.18e356c759c7c10b3dcfc6876789d372.png

image.thumb.jpeg.f2c56cfabd721f941ae1ee0f984ca985.jpeg

 

A czy można się zastosować do tego filmiku?

 

 

 

 

Gawel
komentarz
komentarz

Chodziło mi o to, jak klikniesz to co pokazuje ?  Zawsze możesz wyłączyć kontrolę konta użytkownika. Panel sterowania/ Konta Użytkownika/ Zmień ustawienia i suwak na sam dół

Screenshot_1.jpg

olomielec
komentarz
komentarz

image.thumb.jpeg.920f02ee8edc480b9112ec1b6e9f7536.jpeg

Sorki nie przeczytałem ze zrozumieniem "Pokaż więcej szczegółów"

Z wysokości systemu chyba wszystkiego próbowałem.

Już zastanawiam się czy błędu jakiegoś nie popełniłem podczas pierwszego uruchamiania kompa i czy nie zrobić backup systemu.

image.thumb.jpeg.4bf2f71b1047fd26652941d9bb401aa6.jpeg

Windows 7 Wróć :D

 

Anawa
komentarz
komentarz

To wygląda na to jakby konto, na którym jesteś zalogowany, nie posiadało uprawnień administracyjnych. Świadczy o tym komunikat "aby kontynuować, wprowadź nazwę użytkownika i hasło administratora".

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie