Gość utworzono 28 lutego 2022 utworzono 28 lutego 2022 Problem jest taki że miałem normalne użycie internetu który i tak nie był z jakąś zawrotną prędkością ale z dnia na dzień ta prędkość zmalała do 10mb/s. Sprawdzając kartę sieciową - ustawione max 10mb/s. W właściwościach jest włączone auto negotiation a w opcjach routera nie widzę żadnego ograniczenia internetu na mój komputer. Inne sprzęty w domu mają internet taki jaki powinien być, tylko ja mam taki problem.
Gość komentarz 28 lutego 2022 komentarz 28 lutego 2022 1. kabel 2. sieciówka 3. port na routerze 4. system
Gość komentarz 28 lutego 2022 komentarz 28 lutego 2022 1. kabel - taki przewód łączący dwa urządzenia zakończony wtczkami RJ45 - generalnie kabel mógł się uszkodzić, w związku z czym zestawiane jest połączenie 10Mb/s. Sprawdź na innym kabli 2. karta sieciowa - karta sieciowa zakończona jest gniazdem RJ45 w danym urządzeniu - mogła się uszkodzić, aby sprawdzić należy podłączyć inne urządzenie na tym samym kablu oraz porcie po stronie routera i zobaczyć na ile zestawia się nowe połączenie 3. port na routerze - pewnie masz kilka portów na routerze, aby sprawdzić czy dany port nie uszkodził się należałoby przepiąć na inny port i sprawdzić na ile zestawia się link. Uwaga! Może polecieć cały switch (wszystkie porty), najlepiej zamiast routera podłączyć inne urządzenie, ewentualnie podłączyć pod port WAN (inna karta sieciowa jest na porcie WAN). 4. system - system który urzywasz, odpal sobie na chwilę inny (np. liveCD) i sprawdź czy to nie wina systemu
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.