Remus0074 utworzono 14 stycznia 2022 utworzono 14 stycznia 2022 Witam, od powiedzmy 2 tygodni "nie jestem w stanie określić od kiedy" odczuwam duży spadek prędkości pobierania, jestem kompletnie zielony w tym temacie... starałem się szukać po forach jakieś rozwiązanie ale co temat to ktoś coś innego proponuje :( dowiedziałem się że są jakieś programy do skanowania oraz sprawdzenia logów ale nie mam pojęcia jaki pobrać a tych logów nie potrafię czytać... Prosił bym o pomoc.
konto oficjalne X-KOM komentarz 14 stycznia 2022 konto oficjalne komentarz 14 stycznia 2022 Cześć, kontaktowałeś się może z dostawcą internetu? Może problem leży po ich stronie. Problem występuje na jednym urządzeniu, czy na całej sieci?
Remus0074 komentarz 14 stycznia 2022 Autor komentarz 14 stycznia 2022 Tak, kontaktowałem się i twierdzą że żadnych zmian z ich strony nie ma... Ciężko mi stwierdzić czy występuje na innych urządzeniach ponieważ używam tylko komputera, poza tym do wifi podłączone są jeszcze 3 telefony od początku. A komputer podłączony jest przez kabel. Próbowałem też rozłączyć wszystkie urządzenia które są przez wifi ale problem nie znika.
Majonez1086 komentarz 18 stycznia 2022 komentarz 18 stycznia 2022 U mnie zbieranie danych telemetrycznych w Windows 10 powodowało problemy z kartą sieciową. Raz internet śmigał raz nie. Polecam pobrać program WPD i usunąć szpiegowanie Microsoftu. Od tego czasu nie mam problemów z połączeniem sieciowym. https://www.instalki.pl/programy/download/Windows/narzedzia_systemowe/WPD.html
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.