x-kom hosting

Urządzenie wielofunkcyjne do domu do 500 zł

Stalmi
utworzono
utworzono (edytowane)

Hej,

 

Chciałbym kupić urządzenie wielofunkcyjne, ale jako że nigdy czegoś takiego nie kupowałem, kompletnie się na tym nie znam, więc chciałbym prosić o pomoc.

 

Urządzenie będzie wykorzystywane sporadycznie, w domu. Chciałbym, żeby można było drukować w kolorze. Nie zależy mi na szybkości drukowania. Format A4, chyba że uda się w tej cenie znaleźć też z opcją A3. Budżet to około 500 zł. Chciałbym również, żeby urządzenie było proste w utrzymaniu - czytałem, że w niektórych trzeba czyścić głowicę i chciałbym uniknąć takich operacji.

 

Na pytanie "atramentowa czy laserowa" nie będę w stanie odpowiedzieć, ponieważ tak jak wspomniałem, nie znam się na tym. Rozważę obie opcje, tylko prosiłbym o uargumentowanie dlaczego taka, a nie inna.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Stalmi

Smolasty
komentarz
komentarz

Na urządzenie laserowe, które do tego drukuje w kolorze to stanowczo za mało, nawet jak na używkę.

Generalnie jest taka niepisana zasada, ale sprawdzą się w praktyce: Kupisz tanią drukarkę, będziesz mieć drogie tusze. Kupisz droższą drukarkę, będziesz mieć tanie tusze.

Nie ukrywam, że jestem wielkim fanem urządzeń Brothera, bo mojego poczciwego Brtohera DCP-j125 mam już chyba z 10 lat i wszystko z nim w porządku, mimo że drukuję na nim średnio raz miesiąc. Z mojego polecania paru znajomych kupiło "Brata" i podobnie jak w moim przypadku wszystko działa bez problemowo, mimo że drukują sporadycznie.
Minus jest jeden - cena zakupu. Za podstawowe urządzenie wiel. trzeba zapłacić ponad 1000zł, ale koszt wydrukowania jednej strony to mniej niż jeden grosz.
Wcześniej jak kupowałem drukarkę do domu: "Panie, daj mi Pan najtańszą" No i kupowałem drukarkę za 300zł, a potem wielkie zdziwienie, że komplet zamienników kosztuje 100zł, a starcza na 100-150 stron.

https://www.x-kom.pl/p/640496-urzadzenie-wiel-atramentowe-brother-dcp-t420w.html