Hidory utworzono 26 grudnia 2021 utworzono 26 grudnia 2021 Jestem nieszczęśliwą posiadaczką drukarki HP deskjet 2630. Po zmianie dostawcy internetu nie mogę jej skonfigurować. Postanowiłam odpiąć ją od aplikacji HP smart na telefonie i laptopie i skonfigurować od zera. Niestety teraz jest zupełnie niewidoczna. Na samym sprzęcie nie mogę nawet wydrukować strony testowej/informacyjnej. Po kliknięciu w ikonę "info" zapala się żółta dioda. Przekopałam cały FAQ hp, ale żadna z instrukcji nie pomogła. Dodam, że do tej pory regenerowałam kardidże (pokazywały się ikony, że nie ma tuszu, ale drukowało bez problemu) Podsumowując: 1. Urządzenie jest niewidoczne w aplikacji (podłączenie przez kabel jest niemożliwe) 2. Ikona połączenia z siecią miga (niezależnie od podjętych przeze mnie kroków) 3. Dioda informacji świeci się na pomarańczowo 4. Urządzenie nie drukuje strony testowej ani informacyjnej 5. Wyświetla informację o braku tuszu (regenerowane, napełnione kardidże) Na którym problemie powinnam się skupić w pierwszej kolejności?
gavron7 komentarz 26 grudnia 2021 komentarz 26 grudnia 2021 2Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Hidory komentarz 27 grudnia 2021 Autor komentarz 27 grudnia 2021 @gavron7 żeby połączyć urządzenie z siecią potrzebuję pinu wps drukarki. Nie ma go na obudowie, więc muszę wydrukować arkusz informacyjny, ale drukarka nie reaguje na żadne polecenia.
gavron7 komentarz 27 grudnia 2021 komentarz 27 grudnia 2021 [mention=239460]gavron7[/mention] żeby połączyć urządzenie z siecią potrzebuję pinu wps drukarki. Nie ma go na obudowie, więc muszę wydrukować arkusz informacyjny, ale drukarka nie reaguje na żadne polecenia. Nie. Aby połączyć z siecią przy pomocy WPS to potrzebujesz pinu routera a nie drukarki...Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.