crooch utworzono 1 czerwca 2008 utworzono 1 czerwca 2008 Witam! Chciałem się zapytać jak w programie Riva Tuner mam podejść do suwaka shader clock podczas oc grafy? Wiem co robić z Core clock i z Memory clock. Tego shader clock mam potraktować oddzielnie czy zaznaczyć opcję "Link clock" i żeby przesuwał się tak samo jak Core clock? I w ogóle czym jest ten Shader clock, on odpowiada za shadery (tak z nazwy wnioskuję)? Na jakiej jest to zasadzie? Przy wcześniejszych kartach tego nie było. A jeżeli już jechać to w sposób: najpierw jeden suwak o 5mhz, potem drugi, a potem trzeci? czy najpierw pierwszy na maxa ile wyciśnie, a potem drugi ile wyciśnie i trzeci? Czy może jeszcze jakimś innym trybem podkręcić?
Gość komentarz 1 czerwca 2008 komentarz 1 czerwca 2008 Shadery podkręcają się razem z rdzeniem, więc podkręcaj tylko rdzeń i pamięć i shadery olej
crooch komentarz 1 czerwca 2008 Autor komentarz 1 czerwca 2008 Czyli core clock i shader clock podkręcać razem. Czyli zaznaczyć Link Clock, tak?
Gość komentarz 1 czerwca 2008 komentarz 1 czerwca 2008 Podkręcaj tylko Core Clock - Shader Clock podkręci się razem z core clock.
crooch komentarz 2 czerwca 2008 Autor komentarz 2 czerwca 2008 Ale pisząc "tylko core clock" masz na myśli żeby odhaczyć link clock, tak żeby przesuwać core clock i memory clock, a shader clock żeby zostało w tym miejscu co było na początku? Jeśli dobrze rozumiem to po co w takim razie do dyspozycji jest suwak od shaderów?
Gość komentarz 2 czerwca 2008 komentarz 2 czerwca 2008 Tak, podkręcaj tylko Core i Memory Clock. Jeśli dobrze rozumiem to po co w takim razie do dyspozycji jest suwak od shaderów? Shadery da się oddzielnie kręcić, to jest coś dla zaawansowanych - ja o tym niewiele wiem.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.