x-kom hosting

Riva Tuner- shader clock

crooch
utworzono
utworzono

Witam!

Chciałem się zapytać jak w programie Riva Tuner mam podejść do suwaka shader clock podczas oc grafy? Wiem co robić z Core clock i z Memory clock.

Tego shader clock mam potraktować oddzielnie czy zaznaczyć opcję "Link clock" i żeby przesuwał się tak samo jak Core clock?

I w ogóle czym jest ten Shader clock, on odpowiada za shadery (tak z nazwy wnioskuję)? Na jakiej jest to zasadzie? Przy wcześniejszych kartach tego nie było.

A jeżeli już jechać to w sposób:

najpierw jeden suwak o 5mhz, potem drugi, a potem trzeci?

czy

najpierw pierwszy na maxa ile wyciśnie, a potem drugi ile wyciśnie i trzeci?

Czy może jeszcze jakimś innym trybem podkręcić?

Gość
komentarz
komentarz

Shadery podkręcają się razem z rdzeniem, więc podkręcaj tylko rdzeń i pamięć i shadery olej :P

crooch
komentarz
komentarz

Czyli core clock i shader clock podkręcać razem. Czyli zaznaczyć Link Clock, tak?

Gość
komentarz
komentarz

Podkręcaj tylko Core Clock - Shader Clock podkręci się razem z core clock.

crooch
komentarz
komentarz

Ale pisząc "tylko core clock" masz na myśli żeby odhaczyć link clock, tak żeby przesuwać core clock i memory clock, a shader clock żeby zostało w tym miejscu co było na początku? Jeśli dobrze rozumiem to po co w takim razie do dyspozycji jest suwak od shaderów?

Gość
komentarz
komentarz

Tak, podkręcaj tylko Core i Memory Clock.

Jeśli dobrze rozumiem to po co w takim razie do dyspozycji jest suwak od shaderów?

Shadery da się oddzielnie kręcić, to jest coś dla zaawansowanych - ja o tym niewiele wiem.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.