gavron7 komentarz 11 października 2021 komentarz 11 października 2021 Czyli widzisz... Jednak masz karty tak jak mówiłem. Właśnie dlatego nie używam windowsow bo nie wiadomo o co chodzi...
gregory2307 komentarz 11 października 2021 Autor komentarz 11 października 2021 Dziwi mnie jedna rzecz komputera używam od 2014 bez żadnej modernizacji przeinstalowałem windowsa 7 na nowo i nagle coś się zmieniło
gavron7 komentarz 11 października 2021 komentarz 11 października 2021 tu masz odpowiedź: 1 minutę temu, gregory2307 napisał: windowsa
gregory2307 komentarz 11 października 2021 Autor komentarz 11 października 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Bodycount napisał: Znalazłem coś na szybko po angielsku: " Well, I think this is a question for Dell Support, this is an IPv6 issue. It’s really not hurting anything, and it appears a ton of people are having the same issue. Here’s something I found searching the net. In control panel, open up system. properties. Select the hardware tab, and then click Device Manager. In device manager, click the view menu and select “Show hidden devices”. You’ll find “Teredo Tunneling Pseudo-Interface” listed under Network Adapters. You can right click and disable it. Then, right click on the 6to4 Adapter and disable it. reboot." Tylko to mi się wyświetliło. W żadnej zakładce nie ma opcji by to wyłączyć. 6to4 wyłączałem a mimo i tak w configu pokazuje że jest aktywny.
Gość komentarz 11 października 2021 komentarz 11 października 2021 A co jest w Network adapters? Bo jest rozwinięta tylko gałąź pod spodem.
gregory2307 komentarz 15 października 2021 Autor komentarz 15 października 2021 Wymieniłem komputer na nowy. Problem dalej ten sam. Zaraz minie 4 tydzień kłopotów z internetem. Jedyne czego nie wymieniłem to kabel sieciowy i listew zasilająca. Dzisiaj maja do mnie wysłać serwisanta. Z tego co widzę to sobie myślę że im bardziej na rękę moje wypowiedzenie umowy niż rozwiązanie problemu. Jakiś czas temu na piętrze była otwarta skrzynka z kablami telewizji czy gdyby ktoś je szarpnął od dołu jest możliwość uszkodzenia czegoś czy byłoby raczej zupełne rozłączenie? Kończą mi się pomysły, a kolejną opcja jest odwiedzenie dostawcy osobiście i zrobienie zadymy.
Rekomendowana odpowiedź gavron7 komentarz 15 października 2021 Rekomendowana odpowiedź komentarz 15 października 2021 4 godziny temu, gregory2307 napisał: Z tego co widzę to sobie myślę że im bardziej na rękę moje wypowiedzenie umowy niż rozwiązanie problemu. 1 Tylko jeśli umowę masz terminową to będziesz płacić karę. 2 4 godziny temu, gregory2307 napisał: Dzisiaj maja do mnie wysłać serwisanta Ale ISP sprawdzi na swoim sprzęcie i udowodni Ci że sieć działa prawidłowo. Jeśli na Twoim kompie będzie źle działać to nic do tego ISP... 3 4 godziny temu, gregory2307 napisał: Jakiś czas temu na piętrze była otwarta skrzynka z kablami telewizji czy gdyby ktoś je szarpnął od dołu jest możliwość uszkodzenia czegoś czy byłoby raczej zupełne rozłączenie Nie ma opcji, nawet jeśli sygnał się pogorszył to ISP to widzi/monitoruje itp 4 4 godziny temu, gregory2307 napisał: Kończą mi się pomysły, a kolejną opcja jest odwiedzenie dostawcy osobiście i zrobienie zadymy. Ale o co? Patrz pkt 2
gregory2307 komentarz 15 października 2021 Autor komentarz 15 października 2021 12 minut temu, gavron7 napisał: 1 Tylko jeśli umowę masz terminową to będziesz płacić karę. 2 Ale ISP sprawdzi na swoim sprzęcie i udowodni Ci że sieć działa prawidłowo. Jeśli na Twoim kompie będzie źle działać to nic do tego ISP... 3 Nie ma opcji, nawet jeśli sygnał się pogorszył to ISP to widzi/monitoruje itp 4 Ale o co? Patrz pkt 2 no to jak mam to rozumieć? kazdy nowy sprzęt będzie miał złe połączenie i to będzie moja wina ? Czy to nie jest oczywiste że internet jest źle doprowadzony ? Zaczynasz rozmawiać ze mną jak oni. To kto jest winien i kto ma to naprawić?
gavron7 komentarz 15 października 2021 komentarz 15 października 2021 2 godziny temu, gregory2307 napisał: kazdy nowy sprzęt będzie miał złe połączenie i to będzie moja wina ? ISP gwarantuje Ci w umowie że łącze działa. Technik jak przyjdzie to podłączy SWÓJ laptop i jeśli na jego laptopie działa to generalnie nic nie musi robić. A jeśli będzie coś robił to: 1. jest to jego dobra wola 2. może wziąć za to kase 2 godziny temu, gregory2307 napisał: Czy to nie jest oczywiste że internet jest źle doprowadzony ? Nie bo patrz wyżej. 2 godziny temu, gregory2307 napisał: Zaczynasz rozmawiać ze mną jak oni. Może dlatego że przez 4 lata byłem ISP i coś tam na ten temat wiem.... 2 godziny temu, gregory2307 napisał: To kto jest winien i kto ma to naprawić? Jak w pkt 1. Jeśli technik stwierdzi że na jego kompie działa to masz Ty masz problem. Ale jeśli coś będzie nie tak na jego sprzęcie to naprawi wtedy (zgodnie z umową)... Generalnie ze statystyk moich wynika że 98% przypadków "awarii" u klientów jest spowodowanych błędem obsługi, złym myśleniem, sprzętem zainstalowanym u klienta. Rozwijając np: - źle podłączone kable (np. pomiędzy LAN a LAN na routerze klienta) czyli zrobiona pętla - stary router który klient sobie podłączył (stare nie wyrabiają się z ilością pakietów [nie mylić z szybkością przesyłu]) - klient korzysta z reapeatera, który umieścił w miejscu gdzie nie ma zasięgu lub też skonfigurował go jako identyczne SSID (nie wiadomo do czego klient się łączy) - rozwalony kabel PS. kolejność nie jest przypadkowa...
gregory2307 komentarz 15 października 2021 Autor komentarz 15 października 2021 (edytowane) Servisant właśnie wyszedł , zrobił porządek w skrzynce sprawdził kabel na mieszkaniu przy modemie i gniazdku, sprawdził czy nie ma gubienia przesyłu itp. Zrobił więcej niż powinien niż ten onstatni dwa tyodnie temu co wpadł podłączyć modem i się ulotnił. Będę monitorował połączenie i pingi. Nie należę do takich kogo obchodzi raz na jakiś czas większy ping ale na pewno nie będę siedział cicho gdy internet gubi połączenie po kilka razy na godzinę i to po podłączeniu nowego komputera. No i dalej to samo... masakra co mam jeszcze zmienić mieszkanie ? Internet działał poprawnie 2 lata nic nie zmieniałem i od końcówki września problem.... nowy modem nowy komuter servisant sprawdział internet łącznie z kablami i skrzynką i pupa... pingując u sibie na lapku nie trafił na gubienie pakietów bo robił to za krótko ale adres servera firmy dawał pingi powyżej 200 co jakiś czas co tłumaczył przeciążeniem sieci.... mózg rozje.... daje swój ip config nie wiem czy znajdziesz różnice w stosunku do ipconfigu ze starego kompa ale problem mniej więcej jest ten sam. Zdaża się to teraz żadziej ale dalej jest
gregory2307 komentarz 16 października 2021 Autor komentarz 16 października 2021 (edytowane) wyłączenie tej opcjii zadziałało w przeciwieństwie na starym komputerze gdzie dalej w configu ta usługa była widoczna będę teraz monitorował połączenie i dam znać co i jak Wczoraj się pytałem o te ipv6 servisanta to zasmiał się ironicznie że jakieś bajki opowiadają mi 40 min pingowania dostawcy i wszystko ok będę mnitorował dzisiaj cały dzień i zobaczymy
gavron7 komentarz 16 października 2021 komentarz 16 października 2021 1 godzinę temu, gregory2307 napisał: dalej w configu ta usługa była widoczna poprzednio miałeś sieciówkę, a nie usługę... 1 godzinę temu, gregory2307 napisał: wyłączenie tej opcjii zadziałało bo teraz masz "po ludzku" bez jakiś dziwnych sieciówek 1 godzinę temu, gregory2307 napisał: servisanta dlaczego przez 'v' piszesz? 1 godzinę temu, gregory2307 napisał: zasmiał się ironicznie że jakieś bajki opowiadają mi bo jak widać jego wiedza sprowadza się do odpalenia swojego lapa (skonfigurowanego odpowiednio przez inny dział) i sprawdzenia poziomów sygnałów. Normalka w większości firm. Żadko kiedy Ci co przyjeżdzają do klienta "znają się"...
gregory2307 komentarz 16 października 2021 Autor komentarz 16 października 2021 chyba za wcześnie świętowałem czy są jakieś ogólnodostępne programy zabezpieczające gracza mmorpg przed kikami gdy z internetem dzieją się takie rzeczy ? Kolejny śmieszek dzwonił od nich i pierdzieli że do modemu mam podłączone więcej niż jedno urządzenie... ale to jest absurd nic nie jest podpięte oprócz mojego laptopa w moim mieszkaniu nawet nie ma innego urządzenia które mogłoby zostac podłączone. to jest jakaś parada cyrkowa.
gavron7 komentarz 16 października 2021 komentarz 16 października 2021 1. nie wiem czemu uważasz wypad 8 pakietów (0%) za problem? 2. nie wiem czy wiesz, ale urządzenia mają wieksze piorytety na rzeczy nałożone niż odpowiadanie na twoje pingi 3. a wifi na czym masz? na urządzeniu dostawcy? 4. czemu Ty usilnie pingujesz urządzenie dostawcy? ps. nie wiem jakie Ty masz łącze, ale ja mam radio (konkretnie 3 radia) i zobacz statystyki pingu do google. Jak widzisz nie przekracza praktycznie nigdy 5ms... A Ty masz ok 10ms do swojego ISP. Wg mnie u Ciebie teraz jest w miarę ok, natomiast rzeczywiście może być nie tak u ISP
gregory2307 komentarz 16 października 2021 Autor komentarz 16 października 2021 Serwisant wpadł do mnie dziś z nowym modemem moncno mu się śpieszyło wiec pofatygował sie sam wejść pod biurko i podłączyć kabel zasilający od modemu i ta-da znalazł problem. Pisałem Wcześniej że wielokrotnie powtarzałem im że wymieniłem wszystko oprócz kabla sieciowego i listwy zasilającej. Podłączając wtyczke odrazy wychwycił że coś jest nie tak i żeby ja wymienić i sprawdzic co i jak. wyskoczyłem czym prędzej do sklepu żeby zdążyć przed niedzielą i to sprawdzić. Od pponad 2 godzin wszystko śmiga i ogólnie jagby inne odczucie kozystanie ze wszystkiego. To już chyba wiadomo dlaczego na poprzednim komputerze miałem problem w przedostatni tydzień września. Musiało dojść do jakiegoś zwarcia że połowa rdzeni w kopie działała na rozruchu na maxa i nie było łączności miedzy myszką i monitorami. Nie brałem tego pod uwagę ponieważ cały czas można było korzystać z komputera, myślałem że po zwarciu to z komputera zostaje atrapa. Tylko pytanie ciekawe jaki był tego powód czy 8 letni komputer miał gdzieś zwarcie i dla listwy sie oberwało czy też odwrotnie. Teraz to czuje się trochę nie wporządku za ten miesiąc obrzucania ich gównem. Średni ping odrazu w dół i zero zakłuceń. Chyba wisze komuś przeprosiny i butelkę.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.