kubakop2111 utworzono 4 października 2021 utworzono 4 października 2021 Miesiąc temu zakupiłem internet stacjonarny w play, monter zainstalował i wszystko skonfigurował i przez miesiąc wszystko działało bez zarzutu. Dzisiaj wyłączyłem modem z prądu na kilka godzin i po podłączeniu go ponownie dioda zasilania na kilka sekund zapala się a później miga co około sekundę. Możliwe jest połączenie się z modemem ale cały czas jest brak internetu. (Wcześniej też odłączałem go z prądu i po podłączeniu go spowrotem po kilku minutach dioda przestawała migać i internet zaczynał działać) Resetowałem modem kilka razy, konfigurowałem na nowo niestety problem nie ustępuje Będę wdzięczny za pomoc jeśli ktoś wie jak ten problem rozwiązać
Gość komentarz 5 października 2021 komentarz 5 października 2021 1. To DOCSIS więc Ty go nie konfigurujesz tylko on się sam konfiguruje z sieci 2. Jedynie co (jeśli już) możesz skonfigurować to jakieś WIFI itp 3. Co za manię masz wyłączania z prądu urządzeń? Statystycznie Ci odpowiem, że będąc ISP pady urządzeń sieciowych u klientów końcowych zdarzają się cześciej u Tych którzy wyłączają urządzenia z prądu. Tyle czepialstwa a teraz: 1. Wykręć wtyk antenowy (typ F) z kablem antenowym z tyłu modemu. W środku w tym wtyku powinna wystawać "gorąca żyła" (taki pin). Sprawdź czy jest, bo jeśli wykręcałeś wcześniej to mogłeś go uszkodzić. 2. Wkręć delikatnie i powoli zakładając wtyk na gniazdo i uważając aby ta gorąca żyła weszła w odpowiednie miejsce w gnieździe. 3. Sprawdź to samo z drugiej strony kabla (jeśli masz jakiś trójnik/rozdzielacz) - np. do TV. 4. Jeśli to wszystko sprawdziłeś to dzwoń do ISP.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.