Boosterx utworzono 2 sierpnia 2021 utworzono 2 sierpnia 2021 (edytowane) Witajcie, postanowiłem napisać o tym, jak bardzo zawiodłem się na sklepie X-Kom, którego kiedyś uważałem za numer 1 Wysłałem swój komputer do naprawy o czym pisałem tutaj -> https://www.forumpc.pl/topic/507521-awaria-p%C5%82yty-g%C5%82%C3%B3wnej/ Pan z obsługi zapewniał, że to szybka piłka, najpewniej wymiana płyty głównej. 14 dni, no max 21. Cała naprawa trwała ponad 3 tygodnie. Komputer służy mi do pracy i miałem ogromny problem w pracy z tytułu braku sprzętu a czas oczekiwania wydłużał się, ponieważ jak to mówili panowie z serwisu "mieliśmy przenosiny serwisu". Mam ogromny żal, że nikt nie powiedział mi przed wysyłką, abym się wstrzymał bo serwis ma przenosiny i i tak nic z tym nie zrobią. Nie usłyszałem słowa na temat przenosin serwisu. A na stronie x-kom informacja o przenosinach pojawiła się w dniu.... przenosin. Moim zdaniem średnio to wygląda, że tak duży sklep nie potrafi rozesłać maila, napisać posta na FB i gdziekolwiek, bo spam codziennie z promocjami potrafią wysylać a ważnych informacji nie... Zatem, nikt nie powiedział o przenosinach to wysłałem.. i czekałem.. czekałem.. czekałem.. I się doczekałem! Przychodzi komputer - wymiana płyty głównej. Sprzęt technicznie sprawny... Ale... zapomnieli mi oddać mój kabel zasilający. Komputer prawie 4 tyg u nich i zapomnieli zapakować zasilacz. Po prostu, wysyłają komputer bez zasilacza, to świadczy o tym, jaki mają bałagan, że nie potrafią uszanować sprzętu klienta. I tak nadal zostaje bez komputera... no dobrze, udało się, pożyczyłem kabel do zasilacza od znajomego. Włączam, coś dziwnego się dzieje, ale ignoruje. Instaluje system i jakoś to chodzi. Nagle widzę, że nie dziala gniazdko USB... Rozkręcam komputer iii wszystko jasne Panowie nie wpięli do płyty przewodu od USB Przeciez x-kom to profesjonaliści.. No i tak po 2-3h okazuje, że po włączeniu profilu A-XMP problem nadal wystepuje co opisałem w poprzednim poście Zatem, prawie 4tyg komputer w serwisie, wraca bez zasilacza, bez podłączonego gniazda USB i nadal z tym samym problemem. Dziekuje X-Kom Nigdy więcej
M.Vickers komentarz 2 sierpnia 2021 komentarz 2 sierpnia 2021 Ja czegoś nie rozumiem..to bez zasilacza czy bez kabla do zasilacza ???
Boosterx komentarz 2 sierpnia 2021 Autor komentarz 2 sierpnia 2021 Chodzi o kabel zasilający, wybaczcie pomyłkę
gavron7 komentarz 2 sierpnia 2021 komentarz 2 sierpnia 2021 Dlatego oddaje się sprzęt na rękojmię a nie gwarancję...
Boosterx komentarz 2 sierpnia 2021 Autor komentarz 2 sierpnia 2021 Teraz, gavron7 napisał: Dlatego oddaje się sprzęt na rękojmię a nie gwarancję... Myślisz, ze by to coś zmieniło? W ramach rękojmi mamy 3 wyjścia. Zwrot, obniżenie ceny i naprawa. Wybraliby naprawę
gavron7 komentarz 2 sierpnia 2021 komentarz 2 sierpnia 2021 Myślisz, ze by to coś zmieniło? W ramach rękojmi mamy 3 wyjścia. Zwrot, obniżenie ceny i naprawa. Wybraliby naprawęJa nie myślę, ja wiem że to Ty wybierasz rozwiązanie a nie oni. To po pierwsze, a po drugie mają 14 dni kalendarzowych na odpowiedź udokumentowana (czyli np pismo), inaczej ZGADZAJA się na Twoje zadania. Po trzecie muszą w tym ewentualnym piśmie podać KONKRETNY termin ewentualnej naprawy.W taki sposób oddawałem trochę rzeczy i raz jedynie PLAY zdążył się ustosunkować ale i tak wymienił mi baterie (przypominam że bateria nie wchodzi w żadna gwarancję) 1
Boosterx komentarz 3 sierpnia 2021 Autor komentarz 3 sierpnia 2021 Komputer po naprawie i wymianie płyty głównej zachowuje się tak samo a i nawet jeszcze gorzej. Nie mam pojęcia o co chodzi, Zgodnie z waszym radami i skontaktowaniem się z prawnikiem wysłałem pismo z tytułu rekojmi o odstąpieniu od umowy. Jutro odsyłam komputer, zobaczymy co będzie
konto oficjalne X-KOM komentarz 3 sierpnia 2021 konto oficjalne komentarz 3 sierpnia 2021 @Boosterx taka sytuacja nie jest zgodna z naszymi standardami i prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować cały przebieg obsługi serwisowej 2
Boosterx komentarz 3 sierpnia 2021 Autor komentarz 3 sierpnia 2021 26 minut temu, X-KOM napisał: @Boosterx taka sytuacja nie jest zgodna z naszymi standardami i prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować cały przebieg obsługi serwisowej Niestety nie mam 10 postów aby wysyłać prywatne wiadomości. Napiszcie do mnie, może uda mi się odpisać i podać wam potrzebne dane.
Boosterx komentarz 4 sierpnia 2021 Autor komentarz 4 sierpnia 2021 Postanowiłem opisywać moją przygode z X-Kom. Dziś komputer został wysłany do serwisu z informacja o zwrocie pieniędzy z tytułu rękojmi Kabel do zasilacza mial zostac wyslany w poniedzialek, dziś środa - kabla nie mam. Nikt nawet nie zadzwonił do mnie w tej sprawie. 1
M.Vickers komentarz 8 sierpnia 2021 komentarz 8 sierpnia 2021 (edytowane) Xkom to już nie to samo co kiedyś niestety...Znajomy z tego forum wymieniał laptopa 5 razy ( ten sam model ) bo każdy egz. miał te same wady matrycy ( wypalone piksele ). Laptopa kupował jako nowego a dziwnym trafem pudełka zawsze były odpieczętowane... Zwroty konsumenckie sprzedawane jako nowe ??? Brzydka praktyka
86mati86 komentarz 8 sierpnia 2021 komentarz 8 sierpnia 2021 Co do komputera i xmp to lepiej ręcznie wpisać tamingi i MHz. Lub włączyć xmp , zmniejszyć zegary i podwyższyć napięcia na pamięciach to napewno pomoże . Pamięci lekko gryza się z płytą mam tak samo ale bez problemu do zrobienia w jeden wieczór
Boosterx komentarz 9 sierpnia 2021 Autor komentarz 9 sierpnia 2021 19 godzin temu, 86mati86 napisał: Co do komputera i xmp to lepiej ręcznie wpisać tamingi i MHz. Lub włączyć xmp , zmniejszyć zegary i podwyższyć napięcia na pamięciach to napewno pomoże . Pamięci lekko gryza się z płytą mam tak samo ale bez problemu do zrobienia w jeden wieczór Nie polegalem tylko na profilu xmp. Robiłem to także ręcznie. Efekt ten sam. Na ten moment maja już komputer i grzecznie czekam. Będę pisał
Boosterx komentarz 14 sierpnia 2021 Autor komentarz 14 sierpnia 2021 I nadeszła odpowiedź z X-Komu. Tak jak się spodziewałem spychologia i umywanie rączek. Wielki Inżynier testował komputer i nie ma problemu generalnie, jakieś bzdury napisane na kolanie. Najlepsze jest to, że inżynier odniósł się tylko do problemów z napięciem czyli ze zgłoszenia pierwszego. Natomiast ani słowa o tym, że po powrocie ze śmiesznego x-komu komputer nie startuje prawidłowo. Tego problemu nie było przed wysyłką do nich. Prawdopodobnie coś zostało przez nich uszkodzone. Tłumaczenia, że RAM nie pasują do tego zestawu są śmieszne, gdyż komputer w tym zestawieniu pracował prawidłowo ponad rok. Serdecznie nie polecam firmy X-Kom. Żałosne podejście do klienta. To jest przykład na to, jak fajna firma może upaść poniżej zera. Przez ten proces reklamacji miałem kontakt z wieloma nieprzyjemnymi konsultantami. Zabieram od nich komputer i kieruje sprawę do sądu, gdyż po powrocie od nich komputer nie stabilnie pracuje. Jestem ciekaw co orzeknie już ktoś niezależny. Tymczasem przestroga dla wszystkich. Chcecie wydać sporo kasy? Szerokim łukiem od pseudo-sklepu
NitroxsPL komentarz 14 sierpnia 2021 komentarz 14 sierpnia 2021 Osobiście jestem zadowolony z obslugi xkomu, zamówiłem od nich komputer ze złożeniem przyszedł expresowo po 3 dniach był juz u mnie w domu. Komputer porządnie złożony nie ma się do czego przyczepić działa bez problemowo, zobaczymy co będzie jak coś się zepsuje
Boosterx komentarz 14 sierpnia 2021 Autor komentarz 14 sierpnia 2021 4 godziny temu, NitroxsPL napisał: Osobiście jestem zadowolony z obslugi xkomu, zamówiłem od nich komputer ze złożeniem przyszedł expresowo po 3 dniach był juz u mnie w domu. Komputer porządnie złożony nie ma się do czego przyczepić działa bez problemowo, zobaczymy co będzie jak coś się zepsuje Dopóki się kupuje to są super, jak coś się psuje to nie poczuwają się do minimum odpowiedzialności. Pokazuje to, ze do kiedy reklamujesz na zasadzie gwarancji producenta to pomogą, ale jak korzystasz rekojmi to udają, ze nie ma tematu. Dlatego powołałem rzeczoznawcę, który oceni co zrobili, ze komputer po powrocie z serwisu nie uruchamia się prawidłowo. Jeśli zepsuli go to sprawa pójdzie dalej
TooH komentarz 15 sierpnia 2021 komentarz 15 sierpnia 2021 Wydaje mi się ze prawie kazdy sklep tak działa Niestety to dla nich straty materialne i czasowe ;d Ale racja tak nie powinno być , to dość duza firma . Powinna SZANOWAĆ swoich klientów .
szwenksz komentarz 18 sierpnia 2021 komentarz 18 sierpnia 2021 A może to nie firma poleciała na pysk tylko urosła do rozmiarów ogólnopolskiej marki dzięki temu, iż stara się maksymalnie zadowolić klienta, a przebiegli bajkopisarze i szeryfowie próbują to teraz wykorzystać i naciągają sklep na koszty, bo ich wyobrażenie na temat sprzętu elektronicznego bierze się z baśni braci Grimm? Nie robiłbym tutaj pojazdu na x-kom, nie znając faktów i rzeczywistego stanu sprzętu Pracowałem kiedyś w serwisie telefonów komórkowych i wiem jacy potrafią być klienci. Często przynosili sprawne urządzenia, bądź próbowali ukryć uszkodzenia mechaniczne, które sami spowodowali, a później zrzucali winę na serwis. Magicznym sposobem "wielcy", niedouczeni serwisanci doprowadzali telefon do porządku, a później przychodził klient krzycząc, płacząc i odgrażając się, że pracuje wolniej niż jak go kupił i on chce zwrotu pieniędzy. Z komputerami prawdopodobnie jest jeszcze gorzej, szczególnie przy zestawach wybieranych przez klientów kierujących się zasadami 1+1=2 1
Boosterx komentarz 20 sierpnia 2021 Autor komentarz 20 sierpnia 2021 Dnia 18.08.2021 o 18:45, szwenksz napisał: A może to nie firma poleciała na pysk tylko urosła do rozmiarów ogólnopolskiej marki dzięki temu, iż stara się maksymalnie zadowolić klienta, a przebiegli bajkopisarze i szeryfowie próbują to teraz wykorzystać i naciągają sklep na koszty, bo ich wyobrażenie na temat sprzętu elektronicznego bierze się z baśni braci Grimm? Nie robiłbym tutaj pojazdu na x-kom, nie znając faktów i rzeczywistego stanu sprzętu Pracowałem kiedyś w serwisie telefonów komórkowych i wiem jacy potrafią być klienci. Często przynosili sprawne urządzenia, bądź próbowali ukryć uszkodzenia mechaniczne, które sami spowodowali, a później zrzucali winę na serwis. Magicznym sposobem "wielcy", niedouczeni serwisanci doprowadzali telefon do porządku, a później przychodził klient krzycząc, płacząc i odgrażając się, że pracuje wolniej niż jak go kupił i on chce zwrotu pieniędzy. Z komputerami prawdopodobnie jest jeszcze gorzej, szczególnie przy zestawach wybieranych przez klientów kierujących się zasadami 1+1=2 Taka zasada tej opowieści - nie znam się to się wypowiem. Lubie jak ktos opowiada jakąś starą historię i przykłada ją do innej zupełnie niepodobnej historii i twierdzi, że na bank jest tak samo. Nie. nie jest. W tej sytuacji zupełnie było inaczej. W każdym razie po kilku dniach doszliśmy z firmą x-kom do porozumienia,
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.