x-kom hosting

Logitech g502 hero

Tajflu
utworzono
utworzono

Witam, kupiłem dosłownie parę chwil temu nową myszke g502 hero. Podczas silniejszych ruchów ewidentnie coś tam się rusza w środku jakby scroll od dołu czy coś. Teraz pytanie czy to normalne? bo dźwięk jest dosyć irytujący i nie wiem czy to wada czy tak po prostu jest. W starej myszce za 50zł nie było luzów czy czegoś takiego aby wydawało taki dziwny dźwięk. Pozdrawiam

Wolfusiej
komentarz
komentarz

W środku coś mogło odkleić się od obudowy, napewno fabrycznie tak nie jest bo nie widziałem jeszcze myszki w której coś się celowo rusza, jeśli masz gwarancje to zwróć.

  • Dziękuję 1
ahaed
komentarz
komentarz

Sprawdź na początek ciężarki, czy ci któryś nie wyskoczył.

  • Dziękuję 1
iSkuL
komentarz
komentarz

Jeśli sprawdzisz ciężarki tak jak powiedział kolega wyżej i wszystko będzie grało oddaj myszkę. Masz prawo do 14 dni zwrócić towar bez podania przyczyny. Nie oddawaj jej na gwarancję. Po prostu się nie opłaca, żebyś nowa myszkę dawał na gwarancję. Jeszcze dobrze jej nie użyłeś, a już pewnie będzie leżała na serwisie dwa tygodnie. Nie opłaca się.

  • Dziękuję 1
marand97
komentarz
komentarz
2 godziny temu, iSkuL napisał:

Jeśli sprawdzisz ciężarki tak jak powiedział kolega wyżej i wszystko będzie grało oddaj myszkę. Masz prawo do 14 dni zwrócić towar bez podania przyczyny. Nie oddawaj jej na gwarancję. Po prostu się nie opłaca, żebyś nowa myszkę dawał na gwarancję. Jeszcze dobrze jej nie użyłeś, a już pewnie będzie leżała na serwisie dwa tygodnie. Nie opłaca się.

Co więcej jeśli wydajesz na myszkę takie pieniądze i coś w niej trzeszczy to wiadomo, że coś już jest nie tak. Moim zdaniem najlepiej korzystać z opcji odbioru w sklepie i otwierać takie rzeczy od razu po zakupie ( już w sklepie). sam tak robię i dzięki temu minimalizuję ryzyko tego, że natnę się na wadliwą sztukę ;)

  • Dziękuję 1
iSkuL
komentarz
komentarz

Zgadzam się z Tobą @marand97 jednakże, czasami nie da się wszystkiego odebrać w sklepie czy otworzyć. Jednakże po to mamy możliwość zwrotu konsumenckiego aby z tego korzystać :) Polecam zapoznać się z prawami konsumenta.

 

  • Dziękuję 1
marand97
komentarz
komentarz
Dnia 3.08.2021 o 17:03, iSkuL napisał:

Zgadzam się z Tobą @marand97 jednakże, czasami nie da się wszystkiego odebrać w sklepie czy otworzyć. Jednakże po to mamy możliwość zwrotu konsumenckiego aby z tego korzystać :) Polecam zapoznać się z prawami konsumenta.

 

kupowanie czegoś online i bawienie się w wysyłkę zwrotną jednakże czasem przyprawia o białą gorączkę... no nic ale dzięki za radę @iSkuL

  • Dziękuję 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.