x-kom hosting

Aplikacje nie wykrywają internetu

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Gość ,
szymsonq
utworzono
utworzono

Witam od jakiegoś czasu nowo zainstalowane aplikacje nie wykrywają mi internetu, discord ładuje się godzinami spotify też dodam że wszystko co było zainstalowane wcześniej działa idealnie.

Jak będę miał coś podać to napiszcie bo jestem zielony w temacie

szymsonq
komentarz
komentarz

Na komputerze nie dzialaja mózgu a link to probowalem rozne metody az tak glupi jak ty to nie jestem

Gość
komentarz
komentarz
Na komputerze nie dzialaja mózgu a link to probowalem rozne metody az tak glupi jak ty to nie jestem
Tak ? To gdzie ankieta? I co próbowałeś skoro tam nic na taki temat nie ma? Więc chyba jednak jesteś taki jak piszesz że nie jestes...

A poza tym zaraz ktoś Cię zhaczy i bana wyłapiesz i po co Ci to?


Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka


szymsonq
komentarz
komentarz

Próbowałem ewentualne rozwiązania

Gość
komentarz
komentarz
Próbowałem ewentualne rozwiązania
Przyjrzyj się jeszcze raz temu linkowi... Nic nie rzuca Ci się w oczy np co trzeba zrobić itp?

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

szymsonq
komentarz
komentarz

czytalem

Gość
komentarz
komentarz

No to fajnie. I? Zrozumiałeś co masz zrobić?

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

szymsonq
komentarz
komentarz

zaprzestan spamowac i zasmiecac moj watek czekam na odpowiedzi

Niebieska
komentarz
komentarz

System oryginalny czy z witaminką? 

A po drugie opis twojego problemu jest tak "dobrze" napisany i twoja kultura jest tak "wielka", że ten wątek powinien wylądować w Koszu. 

Gość
komentarz
komentarz

Albo odpowiedz kolego na pytania z ankiety i to co trzeba zrobić na kompie albo nie uzyskasz odpowiedź i wątek ląduje w koszu

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

szymsonq
komentarz
komentarz

 

3 godziny temu, Niebieska napisał:

System oryginalny czy z witaminką?