x-kom hosting

tworzenie wlasnego komputera do gier

dziobaczek
utworzono
utworzono

Witam mam stary komputer i raczej nie da sie go ulepszyc gdyz ma stare wejscia takie jak ramy ddr 3 i w ogole mysle nad budowa nowego jakiegos do 5 tys tak aby glownie chodzily gry forza horizon 4 i warzone czy takowe czesci beda ok starcza na kilka lat? oczywiscie kiedys sie tym interesowalem teraz niestety jestem juz zielony wiec prosze o wyrozumialosc . 


Procesor: AMD Ryzer 5 3600 6x 3.60 

chlodzenie: BE QUIET pure rock tower

ramy :  16gb G skill Aegis ddr4 3000

plyta glowna : MSI B450 A Pro Max
dysk WD Blue SN 550 NVMe 1TB SSD

Zasilacz 750w Corsair TX m Series TX750M modular 80+ Gold 

nie wiem jaka grafike moze ktos z was mi doradzi cos ciekawego aby to sie razem fajnie komponowalo i fajnie chodzilo na wymaganiach bardzo wysokich lub ultra lecz tez oczywiscie z glowa zeby karta nie byla cena z kosmosu bo raczej karte kupie uzywana a reszte chce kupic nowe wszystko . Te parametry znalazlem z uzywanego kompa ktorego ktos sprzedawal i chcialem sie dowiedziec czy sa ok , pozdrawiam 

Viroz
komentarz
komentarz

W tym zestawie mozna się doczepić, do zasilacza, Corsair jest przepłacony, z tego co wiem, to dużo osób skarży się na tą markę(choć nie wiem jak jest akurat z tą serią zasilaczy). Osobiście wymienionym na cos od XPG, mam go w swoim PC i nie sprawia żadnych problemów. Mógłbyś wymienić też ramy na jakieś od Patriota, najlepiej Viper 4 o  taktowaniu 3200MHz.

 

A co do karty graficznej, to chyba nikomu nie trzeba przedstawiać sytuacji, jaka panuje aktualnie ma rynku. Sa dwa wyjścia, z czego żadne nie jest idealne. Możesz kupić jakiś wyświetlacz pulpitu pokroju GT 710, ale wiadomo, w takim przypadku nie pograsz. Możesz też kupić jakąś kartę, która wystarczy na dłużej, ale dużo przepłacisz i prawdopodobnie nie zmieścisz się w budżecie. Podstawowe pytanie, to czy koniecznie chcesz mieć cały komputer teraz, czy możesz jednak poczekać z zakupem GPU? 

 

 

Twój_pomocnik