x-kom hosting

Jak zgrać archiwum rozmów z GG?

Laik77
utworzono
utworzono

Nawet nie wiem w której części forum napisać. jestem totalnie zielona i nie mam kogo zapytać. Jak zgrać archiwum rozmów z gg- dostałam informację, że druga strona- były już kontakt skasował u siebie wiadomości ale też i dostęp do moich będzie co najwyżej przez kilka dni (wybaczcie nie znam się). Jak to zgrać- stres sięga maksimum, bo mam podejrzenia że facet jest niebezpieczny.  Do tego potrzebuję info łopatologicznie krok po kroku. Sciągnęłam przed chwilą jakiś program, wtyczki się nie udało i stoję. Bardzo proszę o pomoc.

Niebieska
komentarz
komentarz

Ale czemu miało by u Ciebie zniknąć archiwum rozmów z nim? Kto Ci to powiedział? Dopóki sama ich nie skasujesz to nie znikną. U mnie nadal są obecne. 

Anawa
komentarz
komentarz

Jak kiedyś korzystałem z GG (Gadu-Gadu) na komputerze to normalnie było dostępne archiwum wiadomości i można było wszystko przeglądać. Teraz pewnie nieco pozmieniali aplikację (nie wiem, czy można korzystać ze starszych wersji komunikatora... ?) Do tego widzę, że jest wersja na smartfony. @Niebieska jak to teraz jest? Można usuwać wiadomości tak jak na FB? (znikają wtedy dla obu stron, ale jest limit czasowy na usunięcie)

Niebieska
komentarz
komentarz

Ja korzystam z komunikatora WTW do obsługi GG i u mnie wszystkie, nawet bardzo stare rozmowy są mimo, że osoby, z którymi rozmawiałam dawno nie mają nawet już swojego nr GG. A jak kiedyś wchodziłam na mobilne GG przez stronę WWW to widziałam rozmowy, nawet usunięte wcześniej przeze mnie. 

A teraz nie sprawdzę jak działa mobilne GG bo wywala błąd.

  • Dobra wypowiedź 1
Niebieska
komentarz
komentarz

*************