x-kom hosting

Problemy z stabilnością połączenia przez całą dobę.

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Piotrek_91 ,
  • Rekomendowana odpowiedź
Piotrek_91
utworzono
utworzono (edytowane)

1. Operator ( lokalny mały dostawca blisko miejsca zamieszkania )
2. Radiowy 
3. Router TP-LINK Archer C50 i nadajnik z tech. ac
4. karta sieciowa 
5. Łączę się po kablu ethernet
6. Tylko i wyłącznie na jednym ponieważ z internetu korzysta tylko jedna osoba
Mieszkam w małej miejscowości internet radiowy mam od tego dostawy od około 2 lat na początku łączyłem się za pomocą routera który znajdował się na dolnym piętrze w domu. Po jakimś czasie prędkość internetu przestała mnie zadowalać oraz jakość spadła więc postanowiłem o zamówienie 2 oferty specjalnie osobno do korzystania dla mnie oraz router do mojej dyspozycji. Przez około 1 miesiąc od założenia ping w rozgrywkach online był w przedziale 42-60 oraz korzystanie z przykładowo youtube pozwalało na swobodne oglądanie filmów w jakości 1440p bez buforowania. ( łączyłem się wtedy po wifi i jakość była tak dobra ) Po jakimś czasie jakość się pogorszyła stwierdziłem że zacznę łączyć się bezpośrednio kablem ethernet do mojego komputera aby to naprawić. Ponownie przez jakiś czas wszystko było idealnie jednak od około 4-5 miesięcy męczę się z tragicznym połączeniem. ( oferta to 20/4 mbs ) Praktycznie od rana do wieczora internet był niemożliwy do swobodnej pracy czy rozgrywki dla oderwania się od pracy. Dopiero w godzinach 00:00 - 07:00 dało się swobodnie pobierać i pograć. ( wtedy od rana na speedtest by ookla prędkość pobierania wynosiła zaledwnie 5mbs ) Teraz pogorszyło się to do takiego stanu że od jakiegoś miesiąca non stop nie ważne czy jest to 11 rana czy 3 w nocy prędkość wacha się od 5mbs to MAX 9mbs a ping w grach skacze okropnie do tego w losowych momentach całkowicie buforują się strony czy po prostu rozłącza internet. Dzwoniłem już z 3 razy do dostawcy uważa że wszystko jest niby idealnie i nie wie o co chodzi. Wysyłałem na email mojego dostawy zrzuty ekranu z pingplotera które wyraźnie pokazywały sedno problemu jednak nawet nie uzyskałem odpowiedzi mimo że pisałem trzykrotnie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? ( tak jak mówiłem kilka miesięcy temu było wszystko idealnie podczas łączenia się przez wifi a teraz przy użyciu kabla czy wifi jest tragedia ) ( dodam że wymieniałem kabel ethernet oraz wielokrotnie sprawdzałem czy na jego drodze nie ma żadnego ucisku i czy nie jest w słabej kondycji ) ( z internetu korzysta tylko i wyłącznie jedna osoba sieć wifi jest wyłączona więc internet jest transmitowany do jednego komputera żeby zapewnić stabilność mojej pracy czy rozrywki w grach i nadal występują takie problemy )
Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Gość
komentarz
komentarz

Ankieta jest a co z pkt ?????? Przecież to najważniejsze

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Piotrek_91
komentarz
komentarz

@gavron7 1. Kto jest twoim operatorem? - ( lokalny mały dostawca blisko miejsca zamieszkania )
2. Jaki masz sposób podłączenia do domu:
b) radiowy
3. Jaki masz w domu sprzęt operatora - router TP-LINK Archer C50 i nadajnik tech. ac
4. Jaki jest twój sprzęt - router i karta sieciowa
5. Łączysz się po kablu/wifi? - po kablu
6. Problem występuje na jednym czy na kilku urządzeniach? - tylko na jednym bo to jedyne z którego korzystam
Mieszkam w małej miejscowości internet radiowy mam od tego dostawy od około 2 lat na początku łączyłem się za pomocą routera który znajdował się na dolnym piętrze w domu. Po jakimś czasie prędkość internetu przestała mnie zadowalać oraz jakość spadła więc postanowiłem o zamówienie 2 oferty specjalnie osobno do korzystania dla mnie oraz router do mojej dyspozycji. Przez około 1 miesiąc od założenia ping w rozgrywkach online był w przedziale 42-60 oraz korzystanie z przykładowo youtube pozwalało na swobodne oglądanie filmów w jakości 1440p bez buforowania. ( łączyłem się wtedy po wifi i jakość była tak dobra ) Po jakimś czasie jakość się pogorszyła stwierdziłem że zacznę łączyć się bezpośrednio kablem ethernet do mojego komputera aby to naprawić. Ponownie przez jakiś czas wszystko było idealnie jednak od około 4-5 miesięcy męczę się z tragicznym połączeniem. ( oferta to 20/4 mbs ) Praktycznie od rana do wieczora internet był niemożliwy do swobodnej pracy czy rozgrywki dla oderwania się od pracy. Dopiero w godzinach 00:00 - 07:00 dało się swobodnie pobierać i pograć. ( wtedy od rana na speedtest by ookla prędkość pobierania wynosiła zaledwnie 5mbs ) Teraz pogorszyło się to do takiego stanu że od jakiegoś miesiąca non stop nie ważne czy jest to 11 rana czy 3 w nocy prędkość wacha się od 5mbs to MAX 9mbs a ping w grach skacze okropnie do tego w losowych momentach całkowicie buforują się strony czy po prostu rozłącza internet. Dzwoniłem już z 3 razy do dostawcy uważa że wszystko jest niby idealnie i nie wie o co chodzi. Wysyłałem na email mojego dostawy zrzuty ekranu z pingplotera które wyraźnie pokazywały sedno problemu jednak nawet nie uzyskałem odpowiedzi mimo że pisałem trzykrotnie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? ( tak jak mówiłem kilka miesięcy temu było wszystko idealnie podczas łączenia się przez wifi a teraz przy użyciu kabla czy wifi jest tragedia ) ( dodam że wymieniałem kabel ethernet oraz wielokrotnie sprawdzałem czy na jego drodze nie ma żadnego ucisku i czy nie jest w słabej kondycji ) ( z internetu korzysta tylko i wyłącznie jedna osoba sieć wifi jest wyłączona więc internet jest transmitowany do jednego komputera żeby zapewnić stabilność mojej pracy czy rozrywki w grach i nadal występują takie problemy )
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
zmienione na poprawną wersję pozdrawiam

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja chyba krzywo mówię jakoś...

GDZIE PKT???? POD ANKIETĄ MASZ PKT KTORE TRZEBA ZROBIC. 

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
 

9 godzin temu, Piotrek_91 napisał:

3. Jaki masz w domu sprzęt operatora - router TP-LINK Archer C50 i nadajnik tech. ac
4. Jaki jest twój sprzęt - router i karta sieciowa

poza tym.... czyli masz 2 routery w domu tak??

 

 

Ale to wszystko zamiast opowiadania - wystarczy dać wyniki poleceń z ankiety....

Piotrek_91
komentarz
komentarz

@gavron7 chodzi o punkt 7 z wynikami z cmd tak? I tak posiadam w domu 2 routery.

Gość
komentarz
komentarz

Tak. Wystarczy zrobić te pkt i nawet opowiadać nie trzeba ;) chyba że problem "nie standardowy"

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.