KapSKY utworzono 21 marca 2021 utworzono 21 marca 2021 Dzień dobry, Wymieniłem niedawno umowę z 20 Mb/s pobierania i 2 Mb/s wysyłania na 600 Mb/s pobierania i 40 Mb/s wysyłania Moja prędkość internetu to nie 600 Mb/s tylko około 158 Mb/s Kablówka idzie do rozdzielacza, a właściwy kabel do internetu idzie do modemu który jest również routerem... Niestety Vectra zablokowała mi możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną routera... Z modemu idzie kabel ethernet cat.5e do mojego komputera Ani serwisant ani nikt z BOK nie pomógł...
antonex komentarz 21 marca 2021 komentarz 21 marca 2021 Skoro serwisant nic nie poradził to jak my mamy ci pomóc?
gavron7 komentarz 21 marca 2021 komentarz 21 marca 2021 Godzinę temu, KapSKY napisał: Dzień dobry, Wymieniłem niedawno umowę z 20 Mb/s pobierania i 2 Mb/s wysyłania na 600 Mb/s pobierania i 40 Mb/s wysyłania Moja prędkość internetu to nie 600 Mb/s tylko około 158 Mb/s Kablówka idzie do rozdzielacza, a właściwy kabel do internetu idzie do modemu który jest również routerem... Niestety Vectra zablokowała mi możliwość zalogowania się na stronę konfiguracyjną routera... Z modemu idzie kabel ethernet cat.5e do mojego komputera Ani serwisant ani nikt z BOK nie pomógł... Poważnie? Może najpierw przeczytaj jak działa wifi a później miej pretensje do wszystkich i szukaj pomocy której nikt Ci nie da.https://www.forumpc.pl/topic/486831-pewnie-tu-jest-tw%C3%B3j-problem-przeczytaj-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-w%C4%85tek/ Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
KapSKY komentarz 21 marca 2021 Autor komentarz 21 marca 2021 Nie łączę komputera przez wifi tylko przez skrętkę kolego... Ponadto używam sieci 5 Ghz... No to chyba nic innego niż napisanie maila do usługodawcy o obniżenie cen abonamentu mi nie pozostało
gavron7 komentarz 21 marca 2021 komentarz 21 marca 2021 1 nie napisałeś że łączysz się kablem2 w swojej karierze na 5 lat pracy 1 przypadek miałem że z naszej winy było (aczkolwiek nie koniecznie). Większość przypadków a ten też do tych należy poprostu komputer klienta nie wyrabia Zgłosisz - przyjdzie koleś że swoim lapkiem podłączy się i udowodni że wyciąga na maxa..Jeśli chcesz sprawdzić czy to nie jest kwestia twojego sprzętu to zrób równocześnie test na kilku urządzeniach po kablu i zobacz sumaryczną szybkość.Poza tym jeśli chcesz walczyć z ISP (nie masz szans) odnośnie szybkości to jedynie zrobienie certyfikowane raportu na pro.speedtest.pl daje Ci taka możliwość. Jeśli tam to zrobisz (s nie zrobisz) to gwarantuje Ci że będziesz miał za free neta u swojego ISP.Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka Tak w kwestii sporstowania dlaczego nie masz szans (Ty ani żaden Kowalski) z takimi argumentami zawojować coś z ISP. Otórz parę lat temu tego typu sprawy były na porządku dziennym, Kowalscy skarżyli się do UKE i innych instytucji które musiały wszczynać postępowanie a następnie je umarzać. Właśnie dlatego powstał pro.speedtest.pl. Przy pomocy tej aplikacji zrobisz test certyfikowany a z kilku testów raport. Aplikacja wygeneruje test certyfikowany TYLKO w specyficznych warunkach, właśnie takich aby mieć pewność że test wyjdzie poprawny. Jeśli wygenerowany raport certyfikowany jasno powie że ISP leci w kulki wtedy - wygrałeś i wtedy z takim raportem uderzasz do ISP, UKE, UOKIKu i tego typu instytucji...
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.