x-kom hosting

Gmail - Brak możliwości zalogowania się

JOSHIDA
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, po sformatowaniu dysku oraz wgranie systemu operacyjnego Windows 10, wcześniej wgrany był Windows 7 jest problem przy zalogowaniu się do poczty gmail.
Próba był na zainstalowanej systemowej przeglądarce Microsoft Edge oraz zainstalowanej Chrome najnowsza wersja, lecz niestety z negatywnym skutkiem.
Cały czas po próbie wpisania hasła ukazuje się informacja iż jest nieprawidłowe.
Na dole znów po przepisaniu liter z obrazka mimo iż zostały przepisane prawidłowo cały czas ukazują się nowe z prośbą o ich przepisanie bo te są nieprawidłowe.
Cały czas tak w kółko nawet po wpisaniu na innym urządzeniu i próbie się zalogowania.
Nie jest poczta skonfigurowana aby była możliwość przypomnienia odbyła się za pomocą innego adresu mail pomocniczego lub telefonu komórkowego.
Proszę o informację i pomoc czy jest możliwość jakoś rozwiązać problem czy trzeba będzie zakładać nową pocztę na innym adres mailowy ( co niezbyt jest mi to na rękę ) gdyż są tam dane które są mi niezbędne.
Pozdrawiam i liczę na pomoc w rozwiązaniu wyżej opisanego problemu.

gavron7
komentarz
komentarz

1. WPISZ POPRAWNE HASŁO BO WPISUJESZ NIEPOPRAWNE

2. Użyj opcji przypomnienia hasła

Anawa
komentarz
komentarz
15 godzin temu, JOSHIDA napisał:

Nie jest poczta skonfigurowana aby była możliwość przypomnienia odbyła się za pomocą innego adresu mail pomocniczego lub telefonu komórkowego.

Nie rozumiem tego fragmentu. Co to znaczy, że poczta nie jest skonfigurowana? Jeżeli konto jest założone to zawsze jest możliwość skorzystania z opcji przypominania hasła...

  • 1 miesiąc później...
JOSHIDA
komentarz
komentarz

Ktoś kto zakładał konto nie zaznaczył podczas tej opcji aby była możliwość przypomnienia hasła za pomocą innego adresu mailowego lub numeru telefonu komórkowego i stąd te wynikłe problemy, niestety.

Anawa
komentarz
komentarz

Znam ten ból, ponieważ taka sama sytuacja była u mojego znajomego, gdzie nagle Google zażądał potwierdzenia własności konta poprzez kliknięcie w link wysłany na adres konta, które służyło do logowania. Problem w tym, że nie ma już dostępu do tego konta, a inne metody przypominanie hasła nie zostały skonfigurowane... (a same konto nie jest na Gmail)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.