szoki99 utworzono 12 lutego 2021 utworzono 12 lutego 2021 Hej, Od pewnego czasu po jakiś 3-4h używania przeglądarki Firefox, nie wyświetlają się strony internetowe. Powtórne otwarcie przeglądarki i uruchomienie ponownie połączenia internetowego nie powoduje poprawy. Jedynie ponowne uruchomienie laptopa powoduje poprawę. System sprawny, wersja przeglądarki aktualna, brak wirusów, problem nie występuje na Internet Explorer i Google Chrome. Proszę o pomoc.
Anawa komentarz 13 lutego 2021 komentarz 13 lutego 2021 Cześć, co to znaczy, że "nie wyświetlają się strony"? Wyświetlają się tylko białe strony? Jest jakiś komunikat... ? Czy w ogóle nie można nowej karty otworzyć w przeglądarce... ?
szoki99 komentarz 14 lutego 2021 Autor komentarz 14 lutego 2021 (edytowane) Dokładnie to nic się nie wyświetla ( białe tło), tylko 3 kropki w lewym rogu nowej karty, tak jakby karta chciała się uruchomić.
Anawa komentarz 14 lutego 2021 komentarz 14 lutego 2021 Dnia 13.02.2021 o 00:29, szoki99 napisał: problem nie występuje na Internet Explorer i Google Chrome. Zaktualizuj Firefox'a do najnowszej wersji (zakładka "pomoc" -> "o programie Firefox"). Też sprawdź, czy jakieś podejrzane rozszerzenia nie są zainstalowane (zakładka "dodatki").
szoki99 komentarz 24 lutego 2021 Autor komentarz 24 lutego 2021 Wersja najnowsza, reset przeglądarki do ustawień nie pomaga
gavron7 komentarz 25 lutego 2021 komentarz 25 lutego 2021 Miejsce w katalogu cacheowym jest?Spróbuj w trybie inkognito.Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.