x-kom hosting

Nie mogę wejść na jedną stronę internetową, proszę o pomoc

Addrianek331
utworzono
utworzono

Witam wszystkich, mam pewien problem a mianowicie taki, że po wejściu na strone rockstar games, gdy tylko wejde w zakładkę do pobrania i wybiore rockstar launcher, to pojawia sie taki błąd. Próbowałem od nowa ustawiać router lecz to nic nie pomogło, dodam tylko ze gdy pobrałem GTA V przez epic games (bo to o tą gre sie rozchodzi) to wyskakiwał błąd że nie mam połączenia z siecią i jestem w trybie offline, wydaje mi się że to może być jakiś błąd związany z proxy, ponieważ tak wskazuje diagnostyka systemu windows, proszę o jakąś pomoc. Dziękuje.image.thumb.png.08c1d233eed9d0c973d9cc68fa59fa8e.png

Addrianek331
komentarz
komentarz

@gavron7 Co do ankiety, 

1. mam internet od lokalnego dostawcy.

2. mam internet światłowodowy

3. mam swój własny router.

4. router to Asus rtn 14u

5. łącze się po kablu.

Przy połączeniu IPv6 jest status brak dostępu do sieci,image.thumb.png.517a2e0d39d5806bec758160502bc045.png

@gavron7 jeśli chodzi o serwer prox to wygląda to tak image.thumb.png.dae03eea0686344bcc30e9b523743a69.png

mogę jeszcze dodać to, że jak udostępniłem internet z telefonu na laptopie, to strona załadowała się bez najmniejszego problemu.

Gość
komentarz
komentarz

1. tak dla ścisłości

12 minut temu, Addrianek331 napisał:

3. mam swój własny router.

pytanie było o urządzenie operatora, pkt 4 o Twój router

 

2. 

13 minut temu, Addrianek331 napisał:

Przy połączeniu IPv6 jest status brak dostępu do sieci,

zgodnie z poradnikiem, wyłącz IPv6 i spróbuj

 

3. podłącz się bezpośrednio do ONU dostawcy (z pominięciem swojego routera) i sprawdź czy działa

 

4. masz podwójny NAT z tego co widzę, jeśli pkt 3 okaże się trafiony to może to być problemem

 

5. zrób tracert -d 104.255.105.71 i daj wynik (przez router i bez niego)

Addrianek331
komentarz
komentarz

1. Okej, rozumiem. 

2. wyłączyłem IPv6 i nadal to samo. powinienem je włączyć z powrotem?

3. szczerze to nie mam pojęcia jak to zrobić, czy mógłbym się dowiedzieć krok po kroku jak to zrobić ?

 

Gość
komentarz
komentarz

2. nie musisz, w PL jedyny ISP który tego używa to Orange, ale i tak tak naprawdę jest to nieprzydatne w warunkach domowych a na windowsach utrudnia dodatkowo :(

3. czego? podłączyć z pominięciem routera?

napisałeś że łączysz się po kablu więc obecnie masz tak podłączone:

MODEM/ONU -kabel- ROUTER ASUS -kabel- KOMPUTER

a masz podłączyć

MODEM/ONU -kabel- KOMPUTER

 

 

Addrianek331
komentarz
komentarz

po podłączeniu MODEM/ONU -kabel- KOMPUTER pokazuje się brak dostępu do internetu, wyskakuje dokładnie jakiś problem z łącznością przy użyciu modemu szerokopasmowego,

po ponownym podłączeniu MODEM/ONU -kabel- ROUTER ASUS -kabel- KOMPUTER internet działa tak jak wczśniej.

Gość
komentarz
komentarz
po podłączeniu MODEM/ONU -kabel- KOMPUTER pokazuje się brak dostępu do internetu, wyskakuje dokładnie jakiś problem z łącznością przy użyciu modemu szerokopasmowego,
po ponownym podłączeniu MODEM/ONU -kabel- ROUTER ASUS -kabel- KOMPUTER internet działa tak jak wczśniej.
Czyli w routerze masz ustawione ppoe albo adres na sztywno albo poprostu ONU gada z MAC twojego routera i tyle.... No to nie koniecznie wyeliminujemy router do testów.



Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Powiedz mi tylko na tym kompie jest problem czy na innych urządzeniach też?

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Addrianek331
komentarz
komentarz

na wszystkich urządzeniach które są połączone do tego routera jest ten problem, jak udostępniłem internet z telefonu to problem zniknął, lecz nie mogę caly czas z tego internetu korzystać :/

Gość
komentarz
komentarz

Dobrze to jeszcze zrób screeny z konfiguracji wan routera

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka


I zrób tego tracert co wyżej napisałem

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka



Addrianek331
komentarz
komentarz

Dołączam ten screen z routera, i zaraz robie tracert@gavron7 image.thumb.png.ae3c7ab79e0c961073022b71de6fcc4d.png

Dorzucam tracert, mam nadzieję że chodzi o toimage.thumb.png.dd0593f94bd03cf1e4c6e0380042cbca.png

Gość
komentarz
komentarz

no to masz przyczynę.

 

 

Ale będzie Ci ciężko coś wywalczyć...

Trasa u Twojego ISP leży i kwiczy :(

 

Jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest albo napastowanie ISP o zmianę trasy, musisz podać im ten screen i walczyc walczyc walczyc (małe szanse).

Możesz też czekać aż się 'odkorkuje' bo mogło coś po drodze się zesr..

Możesz użyć VPN

Addrianek331
komentarz
komentarz

Chodzi o to, że zakorkowane jest już od dobrych 5/6 miesięcy, a akurat teraz jest mi ta strona potrzebna, jutro zadzwonie do ISP i sie zapytam co mozna z tym zrobić, dziękuje za wszelką pomoc :) 

Użycie VPN może coś zmienić ?

przy użyciu VPN udało się bezproblemowo wejść na tą stronę, czyli wystarczy że będe odpalał to przez VPN ?

Gość
komentarz
komentarz

VPN pomija trasę dostawcy. Dla Ciebie liczy się tylko trasa od Ciebie do VPN i od VPN do danej strony.
Czyli jak połączysz się VPN i wtedy zrobisz tracert to zmieni się zupełnie trasa

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Addrianek331
komentarz
komentarz

@gavron7 okej, dziękuje za pomoc skontaktuje się jeszcze z ISP :)

Gość
komentarz
komentarz

Małe szanse naprawdę. Wiem jak to u mnie wyglądało jak klient zgłaszał.. generalnie jeśli tylko jeden klient to do kosza. Jak np osiedle zgłasza to wtedy ewentualnie jest weryfikacja a później ewentualną naprawa

Wiesz skoro to od kilku mcy nie działa to może być tak że był problem z czym innym i zmieniło trasę na ta co jest teraz ;)

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Addrianek331
komentarz
komentarz

Problem rozwiązany, skontaktowałem się z ISP, pan przez telefon mi powiedział, że moje IP trafiło na blacklistę tej strony, dlatego nie mogłem tam wejść, po kilku minutach pan powiedział że gotowe,  i żeby w przyszłości uniknąć takiej sytuacji powinienem napisać maila do supportu z moim IP, i opisac problem jaki miałem i zapytac dlaczego IP znajdowalo się na blackliście a wtedy będzie mógł zrobić coś z tym więcej :)

 

Gość
komentarz
komentarz
Problem rozwiązany, skontaktowałem się z ISP, pan przez telefon mi powiedział, że moje IP trafiło na blacklistę tej strony, dlatego nie mogłem tam wejść, po kilku minutach pan powiedział że gotowe,  i żeby w przyszłości uniknąć takiej sytuacji powinienem napisać maila do supportu z moim IP, i opisac problem jaki miałem i zapytac dlaczego IP znajdowalo się na blackliście a wtedy będzie mógł zrobić coś z tym więcej
 
A skąd niby ten Pan wiedział że ipk trafił na blacklist strony której nie administruje?;)

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Hahaa. Dobre, najlepsze rozwiązanie aby klient nie wiedział że problem "u nas";)

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Addrianek331
komentarz
komentarz

nie mam pojęcia, tak mi powiedział i po chwili zaczęło działać.

Gość
komentarz
komentarz
nie mam pojęcia, tak mi powiedział i po chwili zaczęło działać.
No o tym mówię. Szczególnie że "po chwili zaczęło działać"...

Zobacz czy trasa jest taka sama ;)

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Addrianek331
komentarz
komentarz

Wklejam świeży traceroute.image.thumb.png.34dc4e3cedd47938c1964d30b4b953b8.pngW

Gość
komentarz
komentarz

ciekawe bo nic się nie zminiło, fakt faktem że nie daliby rady zmusić obcego serwisu w ciągu "chwili" do wywalenia z blacklisty

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.