x-kom hosting

Kursy programowania

Verbatov
utworzono
utworzono

Cześć. Jestem praktycznie na początku swojej kariery zawodowej i pomyślałem że jeśli mam coś zmienić to teraz, bo za kilka lat może być za późno. W Internecie natrafiłem na różne szkoły, które oferują naukę programowania. Czy ktoś z Was miał do czynienia z takimi kursami i może powiedzieć coś więcej na ten temat? Czy warto iść w tym kierunku? Jeśli tak to jaki moglibyście mi polecić język programowania? Który język jest najbardziej perspektywiczny? Jak wygląda poszukiwanie pracy po takim kursie? Jakie szkoły moglibyście mi polecić? Pierwsze linki z googla wyświetlają takie szkoły jak sdacademy, coderslab, alx, kodilla. Jestem kompletnie zielony w temacie, a koszt takiego kursu nie jest mały więc chciałbym się dowiedzieć czy warto zainwestować tyle pieniędzy i iść w tym kierunku.

gavron7
komentarz
komentarz



Osobiście (bez żadnych kursów) zacząłem od 1988 na Atari od BASIC później przesiadka na PC i programowalne w Basic, Pascal, PHP, Python, JavaScript.
Ale ja robię to hobbistycznie a tak w ogóle się nie znam na niczym więc nie patrz na moją wypowiedź ;)

Ps. Jak pisałem ja nie byłem na ZADNYM kursie programowania, tym bardziej nie skończyłem żadnej szkoły informatycznej. Poprostu dużo czytałem i kombinowałem. W dzisiejszych czasach jest o wiele wiele łatwiej nawet bez kursów bo wystarczy google wpisać co się chce zrobić i mamy odpowiedź także nie wiem czy takie kursy są potrzebne w ogóle.

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Viroz
komentarz
komentarz

Osobiście chodziłem na kurs stacjonarny(C#, strony internetowe, itp...). Nie wiem jak bardzo różnią się takie kursy, ale myślę, że zdecydowanie warto. Zanim coś wybierzesz, dobrze byłoby poczytać opinie o tym kursie, ewentualnie użyć jakiegoś "okresu próbnego". Co do opłacalności, może być różnie, zależy od tego, ile czasu poświęcisz na to poza kursem.