x-kom hosting

Nat DMZ itp.

Rencekturekaleczom
utworzono
utworzono

Witam, mam pytanko, moją wiedza informatyczną jest znikoma, dlatego proszę Was o pomoc. Co powinienem wpisać w port forwarding, jako local adres ip? Adres ip routera, sprzętu (xbox) czy główny adres ip sieci? To samo pytanie tyczy się strefy dla, jakie ip mam wpisać? A i jeszcze jedno, bo w portach do odblokowania, w port forwarding  mam okienko start port local i end port local , i dodatkowo start port local, end port local. W każdym okienku wpisać ten sam port do odblokowania? Dodam tylko, że router to dassan h660gm. Z góry dziękuję za pomoc i wybaczcie za głupie pytania po prostu jestem totalnym laikiem.

Gość
komentarz
komentarz

Nawet sobie nie zadałeś trudu aby poszukać. Nawet szukać nie trzeba bo w tym samym dziale napisałeś....


https://www.forumpc.pl/topic/486831-pewnie-tu-jest-tw%C3%B3j-problem-przeczytaj-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-w%C4%85tek/?tab=comments#comment-2933530

Co co chcesz zrobić mija się z celem bo
1 stawiam piwo że nie masz publika
2 stawiam kolejne piwo że nie masz żadnego serwera na tym xboxie


Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Rencekturekaleczom
komentarz
komentarz

Chce otworzyć porty zbożowe tak, aby był Nat otwarty na xbox one. A co do Publika ip to faktycznie nie jest chyba ustawione, ponieważ adres ip na podanej stronie przez Ciebie jest inny niż, na WAN. Nie posiadam też komputera, aby to wszystko dobrze posprawdzac.

Gość
komentarz
komentarz

No właśnie. To wygrałem 2 piwa....

Jeszcze raz abyś zrozumiał - NIC CI TO NIE DA ;)
Odsyłam ponownie do mojego wpisu

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie