x-kom hosting

Problem z pierwszym uruchomieniem komputera.

jakubd1
utworzono
utworzono

Witam, mam mały problem z nowym komputerem, a jako, że jestem ogólnie zielony w tym wszystkim, liczę na Waszą pomoc. 

A więc, po uruchomieniu komputera wyświetlił się błąd "Reboot and select proper boot device or insernt boot media in selected boot device and press a key."

Nie do końca wiedziałem, co to właściwie znaczy, ale udało mi się przejść dalej i teraz jestem w tym "menu". Proszę o pomoc, co mam zrobić, aby pomyślnie wszystko poszło. Proszę o wyrozumiałość i pomoc, z góry bardzo dziękuję. 

IMG_20210113_180404.jpg

Niebieska
komentarz
komentarz

W tym komunikacie chodzi o to, że BIOS nie widzi dysku twardego. Musisz go wskazać w sekcji Boot Priority, pierwsza ikonka z lewej. 

jakubd1
komentarz
komentarz

Nie wiem, czy coś robię nie tak, ale ciągle po zrestartowaniu wyświetla się ten komunikat. 

 

Melchior2137
komentarz
komentarz
1 minutę temu, jakubd1 napisał:

Nie wiem, czy coś robię nie tak, ale ciągle po zrestartowaniu wyświetla się ten komunikat. 

 

Windowsa albo linuxa masz zainstalowanego czy dopiero będziesz to robił?

Gość
komentarz
komentarz

A czy Ty masz w ogóle system zainstalowany?

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka

jakubd1
komentarz
komentarz

Dopiero będę instalować. 

Na razie komputer jest bez systemu, mogłem to dodać na początku, sory.

Melchior2137
komentarz
komentarz (edytowane)
2 minuty temu, jakubd1 napisał:

Dopiero będę instalować. 

W takim razie musisz to zrobić. Jak chcesz żeby komputer bez systemu pokazał cokolwiek na ekranie?

 

Musisz zrobić pendrive z instalacją, podłączyć go, włączyć komputer i powinna się uruchomić instalacja.

Poradników są setki jak nie tysiące.

  • Super 1
Gość
komentarz
komentarz
Dopiero będę instalować. 
Na razie komputer jest bez systemu, mogłem to dodać na początku, sory.