Konik_90 utworzono 29 grudnia 2020 utworzono 29 grudnia 2020 (edytowane) Witam, zakupiłem używaną drukarkę Brother J315W (rzekomo w pełni sprawną) i po jej otrzymaniu mam problem z jakością wydruku (czy to w kolorze czy w czarnym). Nie wiem, czy mogło coś się wydarzyć podczas transportu, tak czy inaczej nie mogę sobie poradzić z następującym problemem: drukowany tekst jest rozmazany, rozmyty, miejscami nieczytelny. Włączałem kilkanaście razy czyszczenie automatyczne i wydruk testowy - nic to jednak nie pomaga. Wydaje się jakby drukarka potrzebowała kalibracji, jednak nie wiem jak ją dokładnie wykonać. Dodam, że przy odznaczeniu we Właściwościach wydruku opcji ,,Druk dwukierunkowy" wszystko jest drukowane należycie. Sądziłem, że to wina encodera, jednak jego wyczyszczenie problemu nie rozwiązało. Bardzo proszę o pomoc, jeśli ktoś ma jakiekolwiek pomysły. Najdziwniejsze jest to, że przy sprawdzeniu jakości wydruku tekst jest drukowany czytelnie. Co innego jak zaczynam drukować np dokumenty (3 screen) Co jest grane, ma ktoś pomysł? Edytowane 29 grudnia 2020 przez Konik_90
eryk93 komentarz 16 stycznia 2021 komentarz 16 stycznia 2021 Znaczy, że głowica jest do czyszczenia: Powinna mieć też możliwość czyszczenia systemowego z poziomu menu drukarki
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.