x-kom hosting

"Kabel sieciowy jest odłączony" - 3 karty sieciowe?

Blackall
utworzono
utworzono

Witam, Mam problem z podłączeniem neta.

Sformatowałem kompa i po podłączeniu kabla od internetu nie chodzi. W połączeniach sieciowych mam tak jakby 3 karty sieciowe:

Macronix MX98715m, REALTEK RTL8139 oraz Karta sieciowa 1394.

Niewiem co z tym zrobić, na kompach nie znam się w ogóle. Karta Macronix jest jako Połączenie lokalne, a Realtek jako połączenie lokalne 2. Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić ? Relatek oraz 1394 są prawidłowo podłączone, w połączeniach sieciowych są "Podłączone" Macronix natomiast nie, tz. komputer go wykrywa, ale jest jakby "częściowo" odłączony. Przed formatem wszystko było ok. Kiedyś miałem już ten problem, jednak znajomy który to robił wyjechał. Zostałem z tym sam ;)

tofik177
komentarz
komentarz

hmmm

Macronix MX98715m to nie wiem coto... moze jakis bluetooth czy cos

REALTEK RTL8139 to twoja karta sieciowa

a 1394 to port ieee do szybkiej komunikacji na przykład z kamerami cyfrowymi

napisz jaki dostawca internetu z kablówki.. neo/netia.. ...radiówka czy siec lokalna i tylko masz kabel u siebie rj45,,??, masz jakis modem czy cos???

moze wejdz w menadzer urzadzeń i wyłacz ten Macronix MX98715m i ieee1394 jesli nie uzywasz...

Blackall
komentarz
komentarz

U mnie wygląda to tak, że w domu mam 3 komputery, i przez rozdzielacz(router?) neostrade kablami doprowadzam do trzech PCów ;) W tym komputerze gdzie jest problem, mam tylko kabel, nic więcej. Płyte główną mam SATA, niewiem czy to coś znaczy. Wspominam tylko, bo przy instalacji Windowsa długo się męczyłem ;)

edit.

Naprawione. Gdzieś we właściwościach protokołau internet. TCP/IP zaznaczyłem aby automatycznie szukało IP, a nie uzywało tego wpisanego, i połączyło. Pozdr.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie