x-kom hosting

Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b) - Epic Games Launcher, Rocket League, Apex

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: GregoryPL ,
GregoryPL
utworzono
utworzono

Witam, jestem weekendowym graczem lubię sobie pograć w lola, csa. Jakieś dwa tygodnie temu wraz ze znajomymi chcieliśmy pograć w Rocket League oraz Apex Legends.

  1. Co działa nie tak? Czy wyświetla się jakiś komunikat? Podczas włączania Epic Games Launcher pojawia się błąd (zdjęcie na samym dole postu) i nie chce się włączyć. To samo pojawia mi się przy próbie włączenia apex legends na steam(drugie zdjęcie), przypuszczam, że gdybym próbował zagrać w jakieś inne gry problem znowu by się pojawił. 
  2. Od kiedy? Komputer złożyłem 2 miesiące temu w xkom( pracownicy składali oraz konfigurowali sprzęt). Jakoś dwa tygodnie temu próbowałem włączyć Epic Games i od tego czasu błąd ciągle występuje.
  3. Jakie kroki już poczyniłeś/aś w celu naprawy? Próbowałem wszelkie możliwe poradniki znajdujące się w internecie tzn. próbowałem reinstalacje visual c++ oraz .net Framework, sprawdzałem aktualizacje directx, odinstalowywałem każdą z tych aplikacji: epic games, apex. Nawet podmieniałem pliki według jakiegoś poradnika związane z directemx w plikach systemowych. Pobrałem najnowsze sterowniki karty graficznej. Niestety żaden z tych sposobów mi nie pomogł.

- Podaj dokładną specyfikację Twojego komputera (szczegóły podzespołów) 

Mój komputer składa się z: 

-Płyta główna: Asus prime z490-p 

- Procesor: intel core i5-10400F

- Karta Graficzna: KFA2 GeForce RTX 2070 SUPER EX Gamer Black Edition 8GB GDDR6

- Ram:  G.SKILL 16GB (2x8GB) 3200MHz CL16 Ripjaws V Black

- Dysk:  Kingston 1TB M.2 PCIe NVMe A2000

- Windows 10 home

Na samym końcu chciałbym dodać, że mój brat zamawiał komputer wraz ze mną o dokładnie takich samych podzespołach i wyskakują mu takie same błędy!!!

Dziękuje serdecznie za pomoc, 

Pozdrawiam

.image.png.3d565462a8ebbede9c351982bf1986be.png972443323_epicbd.PNG.866a829afb9bd2901ac9a3df0e61f23a.PNG

GregoryPL
komentarz
komentarz

Usunąłem i zainstalowałem pliki ponownie. Oprócz jednego pliku dokładniej xinput1_4.dll go nie udało mi się usunąć, ponieważ odmówiono mi uprawnień. Błąd nadal występuje.

politolog
komentarz
komentarz

System oryginalny czy z aktywatorem?

GregoryPL
komentarz
komentarz

Oryginalny zakupiony w x-komie.

Niebieska
komentarz
komentarz

Masz włączone aktualizacje Windowsa?

GregoryPL
komentarz
komentarz

Wszystko jest aktualne.

Niebieska
komentarz
komentarz

Użyj Eusing Free Registry Cleaner [gdy pojawi się okno z pytaniem o kod aktywacyjny kliknij Skip albo Przewiń], zobaczymy czy będzie lepiej.

GregoryPL
komentarz
komentarz

Przeskanowałem tym programem, kliknąłem repair registry cos tam i nadal nic :niepewny:

  • Rekomendowana odpowiedź
GregoryPL
komentarz
komentarz

Cześć, udało mi się rozwiązać problem! Zostawiam poradnik na innych:

1. wchodzisz na dysku C: w folder system32

2. W wyszukiwarce plików wpisujesz "d3d".

3. Zaznaczasz wszystkie te pliki i je usuwasz. Gdy przy usuwaniu nie masz uprawnień do usunięcia danego pliku po prostu klikasz pomiń.

4. Gdy usuniesz już pliki, które mogłeś usunąć wchodzisz na przegladarkę i pobierasz instalator directx ze strony microsoftu: https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35

5. Uruchamiasz plik. Wszystko powinno się automatycznie zainstalować.

6. Powinno już wszystko działać

To był jedyny sposób, który mi pomógł mimo wszelkich poradników znalezionych w internecie.

 

  • Dobra wypowiedź 1
  • 1 rok później...
Dawu102
komentarz
komentarz

sfc /scannow

Anawa
komentarz
komentarz

@Dawu102 pomogła u Ciebie ta komenda?

  • 4 miesiące później...

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.