x-kom hosting

Thunderbird nie pobiera poczty - "Połączono z..."

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Sadol ,
Sadol
utworzono
utworzono

Witajcie mam w firmie 2 komputery z pocztą na Thunderze v. 78.5.0.  Oba zestawy na Win 10 Pro.
Niestety żaden z nich nie pobiera poczty. Thunderbird nie pokazuje błędów. Na każdym koncie pocztowym w lewym dolnym rogu programu pisze (w zależności od konta) np.
 "Połączono z imap.gmail.com".
Mam podpięte kilka kont m.in o2, interia, onet i gmail. I na każdym to samo.
Na jednym z komputerów odinstalowałem thunderbirda i usunąłem wszystko z appdaty. Zainstalowałem na nowo i podłączyłem kilka kont na próbę - niestety to samo.

Macie może jakiś pomysł? 
P.S. W firmie kolegi Thunderbird działa normalnie.

Anawa
komentarz
komentarz
8 minut temu, Sadol napisał:

Na każdym koncie pocztowym w lewym dolnym rogu programu pisze (w zależności od konta) np.
 "Połączono z imap.gmail.com".

I cały czas widnieje ten komunikat?

 

Wygląda na to, jakby Thunderbird nie mógł się do końca połączyć albo wczytać wiadomości. Jakiś program antywirusowy używasz?

cinomatic
komentarz
komentarz

A jak z połączeniem testowym SMTP i pop3?

Sadol
komentarz
komentarz
31 minut temu, Anawa napisał:

I cały czas widnieje ten komunikat?

 

Wygląda na to, jakby Thunderbird nie mógł się do końca połączyć albo wczytać wiadomości. Jakiś program antywirusowy używasz?

ESET Internet Security, ale próbowałem też wyłączyć zaporę i ochronę, niestety nic to nie dało.

31 minut temu, cinomatic napisał:

A jak z połączeniem testowym SMTP i pop3?

Wysłanie działa. Co ciekawe żaden komunikat nie wyskakuje.

  • Rekomendowana odpowiedź
Sadol
komentarz
komentarz

Zamykam temat. Po 2 reinstalkach i ręcznych konfiguracjach kont zaczęło działać na obu komputerach.

  • Super 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.