x-kom hosting

Dziwny Problem....

adam93
utworzono
utworzono

Witam!!

Mam Problem ....Otóż Kiedy Pobieram Jakieś Pliki Np p2p Lub Ściagam coś z przeglądarki przy pomocy flashget NIE ŁĄCZY sie zero transferu !!! a kiedy pobieram bezposrednio przegladarka (opera) wszystko elegancko transfer taki jak powinien być...jak to rozwiązać prosze o pomoc

Z Góry Dziękuje

Rozwad
komentarz
komentarz

czy łączysz się przez router?? jezeli tak to musisz przekierowac porty odpowiedzialne za wymiana najczesciej w programach typu torrent p2p itp to bodajże 6882 puszczasz ten port i smiga , a jezeli nie rpzez router to sprawdz ustawienia zapory osobistej.

adam93
komentarz
komentarz

Tak Tak Przez Router...Możesz mi pomóc?? bo ja to potrafie zrobić tylko czokapik...nie jestem informatykiem dzięki za odpowiedz!!

Rozwad
komentarz
komentarz

zalezy jaki masz router jezeli d-linka to musisz wbic w przegladarke numer bramy domyslenej(sprawdz w połaczeniach sieciowych tam gdzie masz ip) no pewnie sie zaczyna od 192.168.1.1 ja tak mam i tak jest ,,fabrycznie" w d-linkach niewiem jak w innych. no i kedy wbijesz i klikniesz enter to wyskoczy okno logowania, jezeli nigdy niezmienias hasła i loginu to pewnie masz admin, admin jezeli zmieniałes to sam wiesz jaki masz :) iedy sie zalogujesz to musisz poszukac gdzie są tzw porty do gier programów itp. potem biezesz zakładke moje programy etc. i tam dodajesz ten port wpisujesz nazwe programu np azureus i zatwierdzasz poczym dodajesz do listy przepuszczanych i powinno działac, jak bedziesz niewiedział to wal na gadu :) pozdro!

adam93
komentarz
komentarz

Witam!!

Przepraszam że długo nie pisałem ale miałem mase roboty...więc mam Asmaxa 701u ..dziękuje znalazłem przekierowanie portu lecz nadal nie wiem jak zrobić żeby mi ten flashget śmigał a oto okienko które mi wyskakuje gdy wciskam Port Forwarding (przekierowanie portów) screenshot001ju8.th.png

[ Dodano: 2007-03-13, 21:16 ]

Co Tak Umilkło Wszystko?? Prosze O Odpowiedzi!!!!