x-kom hosting

Jak ustawić dysk SSD jako podstawowy dysk ładowanie systemu operacyjnego?

polixpolixpolix
utworzono
utworzono

Hej, kupiłem dzisiaj nowy dysk SSD Kingstone 480 Gb i postanowiłem sklonować Dysk z Windowsem na ten właśnie dysk w celu przeniesienia systemu operacyjnego z dysku HDD na SSD. Problem pojawił się na samej mecie, czyli w momencie, kiedy w BIOS powinienem ustawić dysk SSD jako pierwszą opcję uruchamiania komputera. Niestety nie widzę niczego takiego (zdjęcia poniżej). Jestem całkowitym laikiem w te tematy, boję się klikać w tym BIOSie czegokolwiek żeby nie zrobić czegoś czego nie będę rozumiał, dlatego proszę o pomoc. Jak ustawić ten dysk SSD ze sklonowanym Windowsem jako podstawowy dysk do bootowania komputera? Z góry dzięki za pomoc ;)

123258737_363814818385517_969615170628071734_n.jpg

123272086_3393206327382219_3798863181788058807_n.jpg

Anawa
komentarz
komentarz

Siema. Zobacz Boot Device Options, powinno być tam kilka pozycji.

polixpolixpolix
komentarz
komentarz
1 minutę temu, Anawa napisał:

Siema. Zobacz Boot Device Options, powinno być tam kilka pozycji.

To jest właśnie to co jest na drugim screenie umieszczone, to co się zaczyna od "Please select boot device". Widzę tam ten mój dysk SSD " UEFI: Kingston" ale nie widzę nigdzie takiej listy jak widziałem w poradnikach i nie bardzo wiem co zrobić :/ 

Anawa
komentarz
komentarz

To F10 i Bios Setup i tam szukaj ustawienia odnośnie boot priority.

polixpolixpolix
komentarz
komentarz

Znalazłem coś takiego, ale nie bardzo wiem co tu teraz zrobić, ale to chyba tutaj coś powinienem poustawiać. 

123271531_666947560874509_6531700078680899428_n.jpg

Anawa
komentarz
komentarz

Wybierz UEFI:Kingston i F10. Tam pozycję można zmieniać?

polixpolixpolix
komentarz
komentarz