berserker utworzono 8 października 2020 utworzono 8 października 2020 Posiadam Funboxa 2.0 w Orange. Umowa do 10 Mb. Na początku jak dostałem modem to prędkość pobierania utrzymywała się na poziomie 5 Mb. Teraz od jakiegoś czasu Funbox coraz częściej się sam resetuje i prędkość znacznie spadła. Dzisiaj na Spedtest prędkość pobierania wyniosła 1 Mb. Zgłaszałem to 2 dni temu na infolinii u cudownej inteligencji, która przyjęła zgłoszenie i wczoraj dostałem smsa, że technik jedzie a godzinę później że wszystko naprawione. Tyle że technika nie było żadnego - jakaś kpina po prostu. Gdzie to lepiej zgłosić - przez internet z konta orange czy może da radę jakoś dodzwonić się do konsultanta a nie Maxa? Co mówić żeby potraktowali zgłoszenie poważnie? Może nie potrzeba u mnie technika tylko u nich na linii jakieś błędy lub brak synchronizacji? Dodaję dane z informacji systemowych z modemu. Czy takie dane są podstawą do zgłoszenia usterki? Czy w ogóle takie parametry linii są normalne i ta liczba błędów? status linii DSL 2.1 stan połączenia DSL włączone 2.2 tryb synchronizacji DSL ADSL 2.3 ostatnia synchronizacja DSL 8 października 2020, 05:30 2.4 czas połączenia DSL 00 d 01 g 20 m 09 s prędkość i margines szumu 2.5 prędkość synchronizacji DSL w górę 815 Kb/s 2.6 prędkość synchronizacji DSL w dół 1396 Kb/s 2.7 margines szumu w dół 8.9 dB jakość linii (błędy) 2.8 liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 11308 2.9 Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 1736
politolog komentarz 8 października 2020 komentarz 8 października 2020 7 godzin temu, berserker napisał: Zgłaszałem to 2 dni temu na infolinii u cudownej inteligencji, która przyjęła zgłoszenie i wczoraj dostałem smsa, że technik jedzie a godzinę później że wszystko naprawione. Dowiedz się co ,,technicy,, odpisali na infolinii. 7 godzin temu, berserker napisał: Czy takie dane są podstawą do zgłoszenia usterki? Czy w ogóle takie parametry linii są normalne i ta liczba błędów? Posiadasz telefon stacjonarny? 1
szaki komentarz 8 października 2020 komentarz 8 października 2020 Mecz ich do oporu. Zostałeś naprawiony metoda zdalna czyli wcale. W Orange brakuje technikow i spuszczają awarie na drzewo bo niema.kto tego obrobić. Męczyć, męczyć w ciągu tygodnia pewnie naprawia ci linie. Do ciebie przyjeżdżać nie muszą no chyba że uszkodzenie w domu ale to już rozgarnięty monter ogarnie gdzie problem
berserker komentarz 9 października 2020 Autor komentarz 9 października 2020 Tak posiadam telefon stacjonarny. Technicy wczoraj byli na słupie koło domu mojego - pogrzebali coś ze dwie minuty w puszce i pojechali. Jak mówiłem jednemu, że na początku miałem prędkość 5 Mb to nie wierzył - teraz mam 2,5 max. Jak pytałem o przyczynę tych błędów i słabej prędkości to coś burknął o niestykaniu kabli - nic się nie dowiesz - takie mruki i gbury. Chyba dam sobie spokój bo u mnie tu gdzie mieszkam to nigdy chyba nie będzie normalnego internetu :(
politolog komentarz 10 października 2020 komentarz 10 października 2020 Dnia 9.10.2020 o 06:51, berserker napisał: że na początku miałem prędkość 5 Mb to nie wierzył - teraz mam 2,5 max. Jak pytałem o przyczynę tych błędów i słabej prędkości to coś burknął o niestykaniu kabli Miedziane kable o słabej jakości.Nie ma inwestycji w tą infrastrukturę.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.